کد خبر 723316
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
وزنه برداری

محمدرضا براری درباره آخرین وضعیت خود پیش از حضور در بازی های کشورهای اسلامی بیان کرد: دو هفته بعد از مسابقات قهرمانی آسیا باید در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنیم. البته سرمربی تیم ملی با برنامه‌ای ک

به گزارش مشرق، قهرمان وزنه برداری آسیا اظهار کرد پاداش های تعیین شده برای مدال آوران بازی های کشورهای اسلامی خیلی کم است و کاش مقداری از بودجه میلیاردی تیم‌های فوتبال کم می‌کردند و به پاداش ها اضافه می‌کردند.

محمدرضا براری درباره آخرین وضعیت خود پیش از حضور در بازی های کشورهای اسلامی بیان کرد: دو هفته بعد از مسابقات قهرمانی آسیا باید در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنیم. البته سرمربی تیم ملی با برنامه‌ای که داشت، چند روزی را فرصت داد تا بدن‌هایمان را ریکاوری کنیم. هنوز به شرایط مسابقات قهرمانی آسیا نرسیدم؛ با این حال حدود یک هفته تا آغاز مسابقه‌ام زمان باقی مانده و ان‌شاءلله در این فرصت به شرایط ایده‌آل می‌رسم.

او افزود: به نظرم سطح رقابت‌ها پایین نخواهد بود و وزنه‌برداران خوبی در بازی‌ها شرکت خواهند کرد. این‌طور نیست که مدال طلا برای من کنار گذاشته باشند و راحت بروم مدالم را بگیرم.

قهرمان وزنه برداری آسیا درباره پاداش‌های تعیین شده برای مدال آوران بازی های کشورهای اسلامی نیز اظهار کرد: پاداش‌های تعیین شده خیلی کم هستند. ۲۰سکه خیلی کم است. حداقل یک مقدار از بودجه میلیاردی که به تیم‌های باشگاهی فوتبال می‌دهند، کم کنند و به مدال آوران پاداش بیشتری بدهند.

براری در پاسخ به این پرسش که توقع تغییر شرایط اردوها را برای مسابقات جهانی دارد نیز تاکید کرد: شرایط باید درست شود. در غیر این صورت برای مسابقات جهانی لطمه می‌خوریم. حالا رییس فدراسیون قول داده است از اردوهای آینده شرایط درست می‌شود. قرار است وضعیت مانند اردوی بازی های المپیک شود. البته خدا را شکر وضعیت در یک ماه اخیر مقداری بهتر شده است. با این حال همه چیز بازهم به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بستگی دارد تا شرایط مالی فدراسیون خوب شود.

این ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم، هدف خود را کسب مدال طلای جهانی در سال ۲۰۱۷عنوان کرد و گفت: رقابت در دسته ۱۰۵ کیلوگرم همیشه سخت بوده است. البته گاهی اوقات در کسب مدال شانس نیز دخیل است. با این حال به مسابقات جهانی آمریکا خیلی امیدوارم و می‌خواهم مدال بگیرم. این کار را هم انجام می‌دهم. می‌خواهم به منتقدان نشان بدهم در عمل هم می‌توانم حرفهایم را ثابت کنم.

او در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای مبنی بر خداحافظی پس از مسابقات جهانی دارد یا خیر نیز عنوان کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای بعد از آن ندارم و هیچ چیز معلوم نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس