کد خبر 720349
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
انتخابات

بعد از ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک و در حالی که هنوز صلاحیت این کاندیداها تایید نشده، اقدامات عجیب و غریب علیه بعضی از گزینه های ریاست آغاز شده است.

به گزارش مشرق، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید و چهار نفر برای تصدی پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند. در حالی که هنوز تایید صلاحیت این چهار کاندیدا اعلام نشده و زمان برگزاری انتخابات نیز مشخص نشده، برخی اقدامات ضد تبلیغی فضای سالم انتخاباتی این فدراسیون را تحت الشعاع قرار داده است.

انتشار برخی اسناد مالی که صحت آن هنوز مشخص نیست و برخی کاندیداها را مورد هجوم قرار می دهد، انتساب برخی نسبت ها  و تهمت در خصوص تهدید و به زور متوسل شدن یکی از کاندیداها برای گرفتن رای از هیاتها و جمع آوری امضا برای بیانیه علیه کاندیدای غیر ژیمناست تنها بخشی از این اقدامات ضد تبلیغی است.

اسماعیل ادهمی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: عنوان کردن برخی موارد در این برهه زمانی فرآیندی ضد تبلیغی است و شکل تخریب به خود گرفته است.

وی افزود: همه باید بدانند سازمان بازرسی همواره بر عملکرد فدراسیون های ورزشی نظارت داشته و دارد و در گذشته نیز همه چیز در چارچوب اداری بوده است. عنوان کردن برخی موارد شاید بیشتر در راستای تبلیغات برای کاندیداهای دیگر باشد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: همه باید بر اساس داشته ها صحبت کنند و به دموکراسی احترام بگذارند تا شاهد انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه باشیم. ما نیز بنا بر وظیفه خود اجازه توهین و ضد تبلیغ را نمی دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس