کد خبر 711106
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
مهاجرت

مجید تربتی‌فرد مهاجرت معکوس را موضوع مینی سریال خود قرار داد.

به گزارش مشرق، مجید تربتی‌فرد کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه سیما گفت: هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه یک مینی سریال هستم که بعد از اتمام آن و بر طبق شرایط مناسب یک ماه دیگر وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.  
 
وی در ادامه در خصوص زمان آغاز تصویربرداری این مجموعه عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و تصمیم‌های انجام شده تا دو ماه دیگر کار را کلید خواهیم زد. تربتی‌فرد اظهار داشت: این مینی سریال در 6 قسمت، 45 دقیقه‌ای با ژانری اجتماعی به موضوع مهاجرت معکوس جوانان از روستاها به شهرهای بزرگ می‌پردازد.  
 
وی درخصوص پخش این مجموعه بیان کرد: با توجه به موضوع سریال زمان خاص و مناسبتی را برای او در نظر نگرفته‌ایم و با دو شبکه تلویزیونی برای پخش آن رایزنی کرده‌ایم. تربتی فرد درخصوص همکاری خود با برادرش گفت: تهیه کننده این مجموعه مهدی تربتی‌فرد است و با برادرم همکاری خواهم کرد.  
 
وی درباره انتخاب بازیگران خود در سنین جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به فیلمنامه‌ای که داریم از هر قشر بازیگر در کار ما وجود دارد و برفراخور مخاطبان جوانانمان اکثر بازیگران هم جوان هستند و از پتانسیل‌های جوانمان در عرصه بازیگری خواهیم داشت.  
 
تربتی‌فرد در پایان درخصوص خلاصه داستان این مجموعه داستانی توضیح داد: این مینی سریال در 6 قسمت اشاره‌ای به مهاجرت معکوس افرادی دارد که از شهر های خودشان به بهانه امید پیدا کردن شغلی مناسب به شهر های بزرگ مهاجرت می‌کنند و با مشکلات شهرنشینی روبرو می‌شوند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس