کد خبر 708406
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
حسن بیت سعید

هاجم استقلال خوزستان معتقد است که تیمش در بازی با لخویا کار سختی در پیش خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حسن بیت‌سعید در خصوص بازی فردا با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در پیش داریم. آنها چند روز پیش قهرمان قطر شدند و سازماندهی قوی دارند. آنها یک تیم کامل هستند ولی امیدوارم با آنالیز خوبی که از این تیم انجام دادیم نتیجه مطلوبی بگیریم و راه صعودمان را هموار کنیم. در زمین حریف بازی می‌کنیم و لخویا برای برد بازی خواهد کرد. فکر می‌کنم این بازی برای هر دو تیم سخت باشد.

وی درباره اینکه آیا از تقابل با پرسپولیس در مرحله بعدی استقبال می‌کند یا خیر عنوان کرد: الان زود است که در این خصوص نظر بدهم. برای نمایندگان ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر 4 تیم صعود کنند. امیدوارم نماینده‌های ایران در مرحله بعدی با هم روبه‌رو نشوند تا سهمیه ایران نسوزد.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است فصل بعد هم در این تیم بماند گفت: الان بحث در این مورد زیاد جالب نیست. قرارداد من در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و الان هم بازیکن استقلال خوزستان هستم. فعلا نمی‌توانم تصمیم بگیرم. 4 بازی در لیگ و 3 بازی در آسیا مانده و با تمام وجود برای تیممم بازی می‌کنم. در پایان فصل بازیکن آزاد هستم و امیدوارم تصمیم خوبی برای آینده بگیرم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس