کد خبر 707897
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
روحانی

علیمحمد شاعری، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرق مازندران خبر داد.

به گزارش مشرق، شاعری خاطرنشان کرد: سه‌شنبه هفته جاری چند طرح و پروژه مهم اقتصادی و عمرانی مازندران، با محوریت شرق استان، در منطقه ویژه امیرآباد بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: افتتاح فاز دوم بندر امیرآباد، بهره‌برداری از واحدهای مهم صنعتی و کشاورزی، شروع عملیات بزرگترین شهرک صنعتی استان در شرق مازندران ،افتتاح و بهره برداری محور چهار خطه بهشهر به امیرآباد، افزایش ظرفیت بندر امیرآباد به حدود ٧میلیون تن در سال، بهره‌برداری از انبارهای ذخیره کالا، افتتاح و بهره‌برداری از تجهیزات و سیستمهای جدید تخلیه و بارگیری کالا و دهها پروژه  مهم دیگر از جمله طرحهای مهمی است که در سفر رئیس‌جمهور محترم به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این افتتاحیه رئیس‌جمهور محترم، چند تن از وزرا، چند تن از نمایندگان مجلس، استاندار محترم مازندران و برخی مقامات کشوری و استانی حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محموداعرابی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    1 0
    قراره تو این مدت باقیمانده به همه ی استانها سفریک روزه داشته باشید عایا؟ بهترنبود زودتر به فکرمی افتادین؟ آقای روحانی برای این کارها خیلی دیره مردم ما اهل بصیرت و فهم هستند. شما چی فکرکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس