بیکمایف

در لیست مردان لوکوموتیو مردانی حضور دارند که تجربه گلزنی برابر تیم های ایرانی را دارند. بررسی عملکرد این تیم در فاز هجومی نشان می دهد که فعلا آماده ترین قسمت از بخش ماشین گلزنی این تیم کسی نیست جز مارات بیکمایف.

سرویس ورزش مشرق - امروز استقلال در دیداری سرنوشت ساز پذیرای لوکوموتیو ازبکستان است تا با ثبت پیروزی در تقابل با میهمانش به صدرنشینی ادامه دهد. آبی های پایتخت با تفاضل گل بهتر تیم نخست گروه A لیگ قهرمانان آسیا هستند و برای دادن عیدی به هوادارانشان باید که از سومین دیدار مرحله گروهی سربلند بیرون بیایند.

در مقابل حریف ازبک هم شرایط نسبتا مطلوبی دارد. لوکوموتیورانان بعد از اینکه در دیدار نخست مغلوب التعاون عربستان شدند، در ایستگاه دوم الاهلی امارات را با دو گل بدرقه کردند تا هم خودشان مدعی صعود از گروه نخست شوند و هم کمک کنند استقلال به صدرجدول تکیه بزند.

در لیست مردان لوکوموتیو مردانی حضور دارند که تجربه گلزنی برابر تیم های ایرانی را دارند. بررسی عملکرد این تیم در فاز هجومی نشان می دهد که فعلا آماده ترین قسمت از بخش ماشین گلزنی این تیم کسی نیست جز مارات بیکمایف.

البته درکناراین بازیکن، بررسی عملکرد ۴ مرد ازبک دیگر هم خالی از لطف نخواهد بود. مردانی که سابقه گلزنی به تیم های ایرانی را دارند.

مراد خطرناک

شماره ۱۰ ازبک ها در هر دو بازی فصل جدید فوتبال کشورش برای لوکوموتیو گل زده است. مردی که در سیستم ۴-۱-۴-۱ مهاجم نوک می ایستد در ایستگاه نخست لیگ برتر ازبکستان با ضربه دقیقه ۶۲ خود عامل پیروزی ۱-۰ لوکوموتیو برابر مشعل لقب گرفت.

مارات در تقابل هفته قبل با الاهلی امارات هم گل دوم ازبک ها را وارد دروازه حریف سرشناس کرد تا نشان دهد چقدر برای کادر فنی تیمش نقش حیاتی دارد. حضور این هافبک- مهاجم در ترکیب لوکوموتیو وقتی پررنگ تر به چشم می آید که بدانیم در دیدار با الاهلی سازنده گل اول هم خود او بوده است. گلی که البته با ضربه تمام کننده سلامت کوتی بایف به ثمر رسید.

مارات بیکمایف پیش از این سابقه گلزنی برابر سپاهان را هم داشته است. این بازیکن سال قبل گل اول لوکوموتیو را در دیدار برابر نصف جهانی ها به ثمر رساند. دیداری که در هفته سوم رقابتهای گروه A لیگ قهرمانان منجر به پیروزی ۰-۲ ازبک ها برابر میزبانشان شد.

۴ بازیکن با سابقه گلزنی برابر ایرانی ها

لوکوموتیو به جز مارات ۴ بازیکن دیگر هم دارد که سابقه گلزنی برابر تیم های ایرانی را درکارنامه دارند. مردانی که البته هرگز موفق به گلزنی برابر استقلال و پرسپولیس نشده اند.

تیمور کاپادزه:

تیمورکاپادزه ۳۵ ساله هافبکی کهنه کار است که امروز پیراهن لوکوموتیو را بر تن می کند. این بازیکن در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ دو گل به سپاهان زده است. جالب اینکه در دیدار نخست بنیادکار میهمانش را ۰-۲ شکست داد که گل تیمور در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید و دربازی دوم گل دقیقه ۱۹ او ۳ امتیازی بود . گلی که در دقیقه ۱۹ به ثمر رسید و این بار در خانه حریف.

کاخا ماخارادزه:

این هافبک گرجستانی الاصل سال ۲۰۱۵با پیراهن پاختاکور  به نفت علیرضا منصوریان گل زده است. کاخا در ایستگاه نخست دو فصل قبل لیگ قهرمانان با ضربه دقیقه ۴۸ خود دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد. هر چند که در ادامه علی قربانی(۵۹) این گل را پاک کرد. با این حال سرگی اف در دقیقه ۸۵ دوباره از اشتباه بیرانوند نهایت بهره را برد تا هم عامل پیروزی ۱-۲ پاختاکور شود و هم خاطره خوشی را از آن دیدار در ذهن کاخا گرجستانی به یادگار باقی بگذارد.

سردار میرزایف:

سال قبل عضو همین تیم لوکوموتیو بود. سردار در دیداری که گل اولش را مارات بیکمایف به ثمر رسانده بود گلزنی کرد تا شکست سپاهان برابر ازبک ها را پررنگ تر کند. سال قبل سردار در دقیقه ۸۷ سپاهان را پیش چشم هوادارانش خجالت داد در حالی که لیگ قهرمانان آسیا به ایستگاه سوم خود رسیده بود.

اولگ زوتی اف:

این مهام ازبک سال ۲۰۱۵ با پیراهن لوکوموتیو به فولاد خوزستان گل زده است. اولگ در هفته دوم رقابتهای گروه C با گل زود هنگام خود در دقیقه ۷ میزبان را پیش انداخت. با این حال مهرداد جماعتی در دقیقه ۳۲ آب رفته را به جوی باز گرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    10 3
    بردمال ماست
  • آبی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    5 2
    به امید پیروزی استقلال ایران
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    6 0
    اینشالا که ما میبریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس