مجمع تشخیص روحانی

غیبت‌های مکرر حسن روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام این سئوال را به‌وجود آورده که وی چه مشغله‌ای دارد که به این جلسات نمی‌رسد؟

سرویس سیاست مشرق - سریال بی‌اعتنایی‌های حجت‌الاسلام حسن روحانی به جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نه تنها با فوت هاشمی رفسنجانی گسسته نشد بلکه دنباله‌دار هم شد.

دیروز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله محمد علی موحدی کرمانی برگزار شد اما بازهم تصاویری که ازاین جلسه منتشر شده، نشان دهنده جالی خالی روحانی در این جلسات است.

جالب اینجاست که در جلسه دیروز اکثر شخصیت‌های اصلی نظام از جمله رئیس‌قوه مقننه، رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله شاهرودی و ... حضور داشتند اما رئیس‌جمهور باز هم همیشه غایب جلسات مجمع بود.

سرویس سیاست مشرق در گذشته گزارشی مفصل دربار غیبت‌های مکرر روحانی در جلسات مجمع منتشر کرد که نشان می‌داد، رئیس‌جمهور در 77 درصد از جلسات مجمع شرکت نکرده است اما با این غیبت‌های پشت سر هم این میزان درصد این غیبت‌ها هر روز در حال افزایش است. البته محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم درباره علت غیبت طولانی‌مدت رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «علت عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشغله کاری است.»[1] که البته این موضوع عذر بدتر از گناه و بیشتر زیرسئوال بردن اهمیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و خلاف قانون اساسی است.


[1] http://www.mashreghnews.ir/news/667236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • بند میم SE ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    8 26
    با روحانی مخالفم اما دارید بی انصافی می کنید. کار اصلی روحانی در دولت است و مجمع کار جنبی و فرعی برای او است. با فردی با اشتغالات گسترده رییس جمهور عدم شرکت در مجمع کاملا توجیه دارد. ضمنا با توجه به حضور گسترده همفکران ایشان در مجمع جایی برای نگرانی از عدم حضور وی وجود ندارد.
    • قنبر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
      5 1
      کار اصلی روحانی سخنرانی به جای اقدام و عمل است
  • مهمان SE ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    22 7
    دنبال کار و پست خالی برای صفدر صندوقدوست و دوستانه وقت نمیکنه
  • حمید ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    9 21
    دکتر مورد علاقه شما هم زیاد رغبت نداشت در جلسات مجمع شرکت کند و آن موقع اینجوری موضع نمی گرفتتید!1
  • مرتضی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    10 24
    اقایون مشرقی واقعا مارو چی فرض کردین با این مطلب؟؟؟؟ رئیس‌جمهور کجاست؟؟ چه کار داره؟؟ فرض کنید همون جایی میره که اقای احمدی نژاد میرفت . یادتونه کجا میرفت؟؟ برادر شما روی معاویه رو سفید کردین ..
  • محسن IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    9 25
    موقعی که احمدی نژاد نمیومد چرا چیزی نگفتین ؟ واقعا متاسفم
  • نهال IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    2 6
    یعنی احمدی نژاد بودش همیشه؟ چه تیتر احمقانه ای؛ چرا برای مصلحت مردم ارزش قایل نیست؛ رو که نیست، سنگ پای قزوینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس