یک منبع امنیتی سوری با اشاره به جلسه ریاض، واشنگتن و آنکارا با نماینده ائتلاف تروریستی جیش الفتح برای خارج نشدن از بخش محاصره شده حلب، از فرستاده سازمان ملل خواست که مجری سیاست این کشورها نباشد.

به گزارش مشرق، نمایندگانی از عربستان، آمریکا، ترکیه و ائتلاف تروریستی جیش الفتح هفته جاری در ترکیه نشستی برگزار کردند.

در این دیدار به جیش الفتح دستور داده شد که تحت هیچ شرایطی از بخش محاصره شده حلب خارج نشود، و لو این مسئله به کشته شدن افراد غیر نظامی منجر شود.

نمایندگان عربستان، آمریکا و ترکیه همچنین از نماینده جیش الفتح خواستند که مجددا برای آغاز یک عملیات نظامی بزرگ در حلب آماده شوند.

مرکز اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد که یک منبع امنیتی در اتاق عملیات مشترک ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در حلب به این دیدار واکنش نشان داده و بر مسائل زیر تأکید کرده است:

نخست؛ نشستی که درباره آن سخن گفته شود بار دیگر ثابت کرد کشورهایی که مدعی حفظ افراد غیر نظامیان هستند، در واقع شریک کشتار و نابودی هستند و سخنان مربوط به حفظ جان آنان دروغ است.

دوم؛ زمان آن رسیده که «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سامان ملل به سوریه واقعیت را بگوید و مجری سیاستهای این توطئه‌گران نباشد.

سوم؛ آنان چندین بار تکرار کردند و شکست خوردند و به جز تعداد زیادی کشته و نابودی چیزی عایدشان نشد.

چهارم؛ تصمیم داریم که وضعیت کنونی افراد غیر نظامی را که در بخش محاصره شده حلب به عنوان گروگان در دست افراد مسلح مسلح هستند نپذیریم و به فراخور میزان تهدیدها اقداماتی انجام دهیم که کمترین آن بیرون راندن تکفیریهای جنایتکار از حلب در سریعترین زمان ممکن خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس