رییس شورای شهر تهران با اشاره به تجربه شهرداری تهران در مراسم پیاده روی اربعین طی سنوات گذشته گفت: خوشبختانه شهرداری تهران تلاش سازمان یافته و خیلی حساب شده ای براي خدمت رساني به زائران حسيني داشته است.

به گزارش مشرق، رييس شوراي اسلامي شهر تهران امروز با حضور در شهر كربلا ضمن بازيداز نحوه خدمات رساني شهرداري پايتخت به زائران حسيني در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شهرداری تهران تلاش سازمان یافته و خیلی حساب شده ای را براي خدمت رساني به زائران حسيني داشته است. زیرا با تجربه ای که از سال های گذشته كسب كرده است توانسته خدماتی که مدنظر بوده را ارائه دهد.
 
مهدي چمران افزود: اگر توجه لازم به جمعیت چند میلیونی حاضر در کربلا و نجف که نظم خاصی هم ندارند نشود، شرایط نامناسبی به ویژه از نظر نظافت عمومی در شهر ایجاد خواهد شد.
 
وي با بيان اينكه با برنامه ریزی هاي صورت گرفته توسط شهرداری تهران و حضور کارمندان و کارگران اين سازمان تا حدودي مشكلات را كاهش داده است، تصريح كرد: هم اكنون شهرداري بخش مهمی از حوزه نظافت عمومی را ساماندهی کرده است و البته مهم تر ازاین، تاثیربر فرهنگ جمع اوري زباله  بوده که صورت گرفته است.
 
چمران با تاكيد بر اينكه بايد خدمات دهي مناسب تر و كامل تري را به زائران در مرزها بدهيم، خاطرنشان كرد: در مرزها نیاز به ساماندهی امور و اداره مناسب داریم.
 
وي با اشاره به اينكه نباید همه چیز را از دولت انتظار داشته باشیم، ادامه داد: دولت باید مديریت و ساماندهی کند و مردم باید کارها را دست بگیرند. البته باید اعلام كنم يکسری از مشکلات اداری هم داریم که باید در مرزها حل شود تا اتفاقات اخير پیش نیاید.
 
رييس شوراي اسلامي شهر تهران با پرداختن به مشكلات موجود در راه خدمات رساني به زائران گفت: ما چند نوع مشکل داریم؛ مهمترين مشكل ما در شهر کربلا اسكان زائران، بهداشت شهري و تامين سرویس های بهداشتی و حمام است.
 
مهدي چمران تاكيد كرد: رفت و آمد زائران از مرز تا شهرهاي نجف و كربلا و از اين دوشهر به مرز نيز با مشكلاتي همراه است كه بايد برطرف شود.
 
وي در پايان گفت: مرزی که روزی چند صد نفر از آن تردد مي كردند، در حال حاضر چند صد هزار نفر در آن رفت و آمد مي كند، باید در راستاي تردد راحت زائران یک حرکت ضربتی ، برنامه ریزی شده ، خاص و معین صورت گيرد.
 
منبع: شهرنوشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس