رئیسی

بسیاری از مقامات، چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف در پیام‌هایی ضمن دعا و آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور و همراهان وی، از مردم کشورمان خواستند برای سلامتی آنها دعا کنند.

به گزارش مشرق، حوالی ساعت ۱۵ امروز بود که اخباری درباره ایجاد سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر و گفته شد این سانحه به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان‌شرقی رخ داده است.همچنین گفته شد که آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

دقایقی پس از انتشار این خبر سرخط تمام رسانه‌های داخلی و بین المللی شده و بسیاری از مقامات، چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف در پیام‌هایی ضمن دعا و آرزوی سلامتی برای رییس جمهور و همراهانش، از مردم کشورمان خواستند برای سلامتی آنها دعا کنند.

رهبر انقلاب: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شده بود، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور و همراهان وی گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. ایشان همچنین فرمودند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

پیام رئیس مجلس در پی حادثۀ بالگرد رئیس‌جمهور

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم در حساب توییتری خود نوشته است: برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند.وی اضافه کرده است که در شب میلاد امام رئوف (ع) از صمیم قلب منتظر خبر صحت و سلامت کامل ایشان هستیم.

ولایتی: امیداورم هرچه زودتر آقای رییسی و هیات همراه ایشان به سلامت به آغوش ملت بازگردند

علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در پیامی نوشت: امیداورم هرچه زودتر آقای رییسی و هیات همراه ایشان به سلامت به آغوش ملت بازگردند.‏ ولایتی همچنین تاکید کرد: در این شب عزیز از درگاه خداوند متعال برای رئیس‌جمهور محترم و همراهانشان، آرزوی صحت و سلامتی دارم و امیدوارم با تکیه بر الطاف صاحب امشب حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) ایشان و هیات همراهشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

دعای محسن رضایی برای سلامتی رییس جمهور

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم پیامی به شرح زیر منتشر کرد:« فَاللّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَاز خداوند متعال برای برادر عزیزم رئیس جمهور مجاهد، پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان، تندرستی و دفع بلا خواهانم. ملت عزیز ایران فرزند صالح خود و همراهان ایشان را در شب میلاد امام رضا(ع) دعا کنند.»

سرلشکر باقری: همۀ تجهیزات برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور استفاده شود

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم در واکنش به این موضوع دستور داد تا از همۀ امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان استفاده شود.وی تاکید کرد: نیروهای مسلح از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافته و مشغول تفحص هستند.

پیام رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای هم در پیامی نوشت: در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) امام رئوف، برای خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور خدوم و انقلابی جناب آقای رئیسی و هیئت همراه، صحت و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارم و دست به دعا برداشته و چشم انتظار اخبار مسرت‌بخش هستیم.سید محمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رییس جمهور هم پیامی به شرح زیر نوشت: « أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَبرای سلامتی رئیس‌جمهور عزیز و همراهان، با تضرع به درگاه الهی، دست به دعا بلند کرده‌ایم: اللهم احفظهم بحفظک و انت خیر الحافظیناللهم اجعلهم فی کنفک و فی جوارک واجعلهم فی امانک و فی منعک.

روحانی: صمیمانه امید دارم رئیس جمهور هرچه زودتر به آغوش ملت بازگردد

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق هم در پیامی نوشت: از درگاه پرودگار متعال برای رئیس‌جمهور و همراهانشان، سلامتی آرزومندم و صمیمانه امید دارم ایشان هرچه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

عراقچی: بازگشت رییس جمهور و همراهانش به آغوش ملت را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم

عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران هم نوشت: ‏سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان، به ویژه دوست و همکار عزیزم دکتر امیرعبداللهیان، و بازگشت آنان به آغوش ملت و خانواده هایشان را خاضعانه از خداوند متعال مسئلت می کنم.

آرزوی جواد امام برای سلامتی رییس جمهور

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات هم سلامت ‎رییس‌جمهور و همراهانش را از خداوند متعال خواستارم.

پیام نمایندگان مجلس

بسیاری از نمایندگان مجلس در پیام‌های جداگانه ای برای رییس جمهور و همراهان وی آرزوی سلامتی کردند.

واکنش دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در پی سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور

محمد باقر نوبخت رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه کشور هم در واکنش به سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) با ذکر آیه ای از قران آرزوی سلامتی کرد و همچنین توفیق امدادرسانان عازم شده به عرصه را مسئلت نمود.

قرائت دعای توسل برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانش

امشب مردم در حرم مطهر رضوی، مساجد و آستان های مقدس کشور برای سلامتی رییس جمهور دست به دعا شدند.در کلاس تفسیر سیدحسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانش دعای توسل قرائت شد.

واکنش آملی لاریجانی به سانحه

آیت الله آملی لاریجانی هم در پیامی نوشت: از حضرت حق جل‌جلاله به برکت حضرت رضا علیه‌السلام برای رئیس‌جمهور محترم و همکاران خدوم‌شان عافیت و سلامتی مسئلت دارمبه گزارش فارس جست و جو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور هم‌چنان ادامه دارد.

جلیلی: برای رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شویم

سعید جلیلی هم در پیامی نوشت: برای رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شویم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور سابق هم با انتشار پستی در فضای مجازی از مردم خواست برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانش صلوات نذر کنند.

جستجو برای یافتن بالگرد رئیس‌جمهور همچنان ادامه دارد.محدوده جست و جو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور در جنگل‌های ارسباران از محدوده پیر داوود تا محدوده معدن مس سونگون را شامل می‌شود.

منبع: فارس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس