کد خبر 656283
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در آمریکا هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها را آزموده‌ایم و تغییر رئیس‌جمهور در این کشور تغییری در رویکرد آنها نسبت به ایران و البته تغییری در رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به آنها ایجاد نمی‌کند.

به گزارش مشرق، کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: ما در انتخابات ایالات متحده آمریکا هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها را آزموده‌ایم. تغییر رئیس‌جمهور و جناح سیاسی حاکم در این کشور، تغییر چندانی در رویکرد آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران و نیز نوع رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به آنها ندارد. 

وی افزود: ما باید همین مسئله که تغییر رئیس‌جمهور در آمریکا تغییری در رویکرد این کشور نسبت به ایران ایجاد نمی‌کند را سیاست اصولی خود بدانیم و باید تنها ناظر رفتار آنها باشیم و رفتار آنها را رصد کنیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی کامل را برای مقابله با سناریوهای مختلف آمریکایی‌ها داشته باشد و البته این آمادگی را دارد و ما باید با توجه به رفتار آمریکا‌یی‌ها سناریوهای لازم را برای مقابله با آنها داشته باشیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین تحلیل در خصوص انتخابات آمریکا چه پیش و چه پس از آن را رهبر معظم انقلاب داشتند و پیش از انتخابات در این کشور تحلیل جامعی را نسبت به فضای داخلی آمریکا داشتند و اشراف ایشان نسبت به این وضعیت مشهود بود و پس از انتخابات در این کشور نیز، عنوان کردند که ما در مورد انتخابات رئیس‌جمهور آمریکا نه شادمانی و نه عزاداری می‌کنیم، بلکه نظاره‌گر هستیم که ببینیم آمریکایی‌ها چه رفتاری خواهند داشت.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس