کد خبر 654371
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

دفتر سخنگوی نیروی انتظامی از رفتار ناپسند دو تن از مأموران پلیس راهور در قبال شهروند شیرازی که در فضای مجازی منتشر شده عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، دفتر سخنگوی نیروی انتظامی از رفتار ناپسند دو تن از مأموران پلیس راهور در قبال شهروند شیرازی که در فضای مجازی منتشر شده عذرخواهی کرد.
 
در این گزارش آمده است:
 
نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند به خاطر حادثه ضرب و شتم یک شهروند خاطی که قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت مکرر نقض کرده و هیچ توجهی به دستورات پلیس نکرده و شرب خمر نیز کرده بود، از شهروندان پوزش طلبیده و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا از تکرار چنین رخدادهایی جلوگیری به عمل آید.
 
ما بر این واقعیت معتقدیم که گاهی حوادث و اتفاقاتی چهره می‌نمایند که علیرغم فراوانی بسیار اندکشان، اثرات آزاردهنده و پرشمولی از خود برجای می‌گذارند، حادثه ناخوشایند شیراز نیز در شمار چنین رخدادهایی قرار می‌گیرد.  
 
ما در نیروی انتظامی به سبب مسئولیتی که در قبال یکایک شهروندان عزیز داریم، بیش از هر کسی از وقوع چنین اتفاقات غیر متعارف متاسف و متاثر می‌شویم.
 
در این خصوص به اطلاع شهروندان می‌رساند که نیروی انتظامی بلافاصله پس از آگاهی از حادثه رخ داده در شیراز شماری از کارشناسان خبره خود را مأمور بررسی ابعاد و زوایای آن حادثه کرد که نتیجه حاصل از بررسی دقیق کارشناسان نشان از آن دارد که متأسفانه راننده بر اثر شرب خمر قبل از وقوع حادثه تعادل روانی خود را از دست داده و مرتکب چند خلاف پی در پی گشته و به همین سبب مورد تعقیب چند مأمور وظیفه و رسمی پلیس راهور قرار گرفته بود.
 
درگیری به وقوع پیوسته و خشونت اعمال شده در حادثه مذکور به کل مغایر قانون اصول و ضوابط انضباطی و رویه مرسوم نیروی انتظامی بوده است.
 
پس از دریافت گزارش کارشناسان، تنبیهات انضباطی در مورد هر سه مأمور اعمال و آن‌ها بلافاصله (منتظر خدمت) شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    کارشون خیلی بد بود من اول فکر کردم آمریکایین بعدزیرنویسش گفت ایرانین !
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    پس چيكارمي كردن وقتي عده اي اراذل واوباش درسطح شهرها جولان مي دهند امنيت را ماموران نيروي انتظامي چگونه بايد تامين بكنند لابد باخواهش وتمنا درمواجه با اوبا شهاي محترم. وقتي هم باجان خودشان بازي مي كنند وآنهارا دستگيرمي كنند مسئولان محترم هم بااخذ تعهد مجرمين راآزاد مي كنندوآنها هم پررو ترمي شوند وبازروز از نو وروزي از نو. ضمنا من ارتباطي با نيروهاي نظامي ندارم وكارم شخصي است. ملت عزيز يا خدا يا خرما .
  • مهرزاد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    توجه داشته باشید که این راننده با حرکات مخاطره آمیز جان خود و دیگران را بخطر انداخته و بفرمان ایست پلیس توجه نکرده با وجودیکه دو ماشین پلیس در تعقیب او بوده اند
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    چرا معذرت؟ خیلی هم خوب کردین زدینش. احمقی که مست کنه و بشینه پشت رل باید هم زذش هم انداختش زندان.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    سالهاست که تکلیف نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی معلوم نیست. اگر با متخلفین خطر ساز برخورد کنن اوضاع اینجوری میشه و اگه برخورد نکنن اونجوری! آخه کسی که مست کرده و پشت فرمون نشسته و تخلف میکنه و به دستور پلیس بی اعتناست چیکارش کنن؟ کتبا نامه بنویسن و درخواست کنن لطفا بایست؟! یا اگه محاصرش کردن و گیر افتاد با احترام کلاه از سرشون بردارن و بگن ببخشید قربان اینوقت شب مزاحم شدیم اجازه میفرمایید به اتفاق سری به دفتر بزنیم؟ لطفا جوگیر نشید و کمی از نیروهای خودتون حمایت کنید.
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام خیلی عجیبه ؟ مردم تضمین امنیتشون رو از همین مردان زحمتکشی دارند که با کمترین سطح درامد دارن خدمت میکنن.! اگر ناموس ماها تو خیابان در طول شبانه روز با امنیت رفت و آمد داره مرهون زحمات همیناست. نباید به خاطر این فضاهای مجازی که سریع هرچیزی رو پخش میکنن که عذر خواهی کرد. باید آب خوش از گلوی لاتا و هنجارشکنا پایین نره.... . یادمون رفته همینا تو خاک سفید و سایر جاها جلوی چشم شوهر و بچه های یه زن تویکی از محله های تهران تو خونش به ناموس اون شخص تجاوز کردن و با گردن کلفتی یارو رو تهدید به قتل میکردن که شکایت نکنه .من به شخصه از زحمات نیروی انتظامی تشکر میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس