حساسیت نهادهای مختلف بر این نفوذ اقتصادی آشکار، باعث شده است تا همراهان داخلی این شرکت انگلیسی – صهیونیستی با اخذ مبالغ دلاری هنگفت، راه کارهایی برای نجات او پیدا کنند.

گزارش‌های قبلی را از اینجا دنبال کنید:
 

حساسیت نهادهای مختلف بر این پدیده و هم راستایی جناح های مختلف در این موضوع باعث شده است تا همراهان داخلی این شرکت انگلیسی – صهیونیستی، راه کارهایی برای نجات او پیدا کنند؛ راه کارهایی که حتما از چشم نهادهای امنیتی دور نبوده و نمی‌تواند سرپوشی بر برگزارکننده اصلی این رویداد باشد. غافل از اینکه اصل واقعیت پیش از این توسط همین همراهان داخلی بارها در سایت ها و کانال های تلگرامی بر ملا شده است. و سایت تراپین مستقر در دبی نیز بازگو کننده همه واقعیت هاست.

دنیای مجازی مواهب زیادی دارد یکی اینکه هیچ واقعیتی را به سرعت نمی توان عوض کرد و رنگ عوض کردن تنها برای کسانی مثمر ثمر قرار خواهد بود که از کم و کیف عصر فناوری اطلاعات بی خبر باشند. اما اینکه مدعیان نوآوری در قلب تهران چگونه چنین رسوایی را در عصر فناوری اطلاعات مرتکب می شوند، چیزی جز تلاش برای حضور بیگانگان در مقاصد طراحی شده آنها نیست. آنانی که مدعی اند با برگزاری یک رویداد می خواهند نوآوری و پیشرفت را به ارمغان آورند، رفتار قهقرایی اتخاذ کرده اند و رنگ دیگری به خود گرفتند. مگر رنگ واقعی آنها چه ایرادی دارد؟ هویت اصلی آنان چه اشکالی دارد؟ اگر ایراد دارد چرا صادقانه از مسیر انحرافی خود انصراف نمی دهند و اگر ایرادی ندارد چرا از هویت و کار خود در پاسخ به رسانه ها دفاع نمی کنند؟ اما امروزه عمق آگاهی عمومی، مانع از این می شود که بتوانند ننگ نفوذ را با رنگ های داخلی سرپوش بگذارند.

ماجرا چیست؟

در گزارش های مفصلی که اشاره شد (در ابتدای مطلب) و ایمیل های متعددی که تاکنون از دبی به شبکه بانکی و شرکت های داخلی و خارجی ارسال شده است (نمونه های ذیل) نشان میدهد که پشت این رویداد از صفر تا صد شرکت انگلیسی – صهیونیستی تراپین است و در این راه مساعدت برخی افراد ایرانی نیز با هر قیمتی بهره می گیرد.

شرکت انگلیسی – صهیونیستی تراپین رنگ عوض کرد +عکس 
 
شرکت انگلیسی – صهیونیستی تراپین رنگ عوض کرد +عکس
 

به عنوان نمونه به این سایت ها، سایت تراپین https://goo.gl/mAQ1Zt و عامل رسانه ای ایرانی (http://way2pay.ir) در ماه های اخیر توجه کنید و یا در گوگل به فارسی و انگلیسی کنفرانس "پرداخت ایران" را جست و جو کنید تا همه واقعیت روشن شود.

در این پوستر غیر از نام تراپین نام هیچ همکار و شرکت ایرانی به چشم نمیخورد و با افتخار نام آن در سمت راست پوستر برجسته شده است. اما پوستر 20 آبان این رویداد را که باز توسط عامل رسانه ای داخلی منتشر شده است را ملاحظه می‌کنید که تغییراتی درباره برگزارکننده این کنفرانس در آن رخ داده است.

 شرکت انگلیسی – صهیونیستی تراپین رنگ عوض کرد +عکس

در این پوستر مجری یک شرکت ایرانی معرفی شده که با همکاری تراپین بنا دارد چنین رویدادی را برگزار کند. بعید نیست که بعد از این گزارش نام همکار (شرکت تراپین) نیز در پوسترهای بعدی حذف شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عابدی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام واقعا کارتون عالی بود هم ما رو از اشتباه در آوردید که هر سال به نمایشگاه های این شرکت نپردازیم و هم ماهیت این شرکت صهیونیستی رو مشخص کردید. اگر ریگی به کفششون نبود سریعا رنگ عوض نمیکردند و از اسم و رسم خودشون با افتخار دفاع می کردند
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    ممنون مشرق جان همکاران داخلی خائن را باید مجازات کنند
  • دانشجو ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    مشرق اسم رو از مشرق عوض کن به مجاهد آنلاین چون در این عرصه رسانه های اينترنتي واقعا داری جهاد می کنی .ممنونيم
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر بریتانیا
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    ممنون از افشاگری های صادقانه تان . مرگ بر خائنین وطن فروش و مزدور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس