یکی از نامزهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات هشتم نوامبر از سیستم برگزاری انتخابات و «دونالد ترامپ» و «هیلاری کلینتون» رقیبان خود انتقاد کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میل، «جیل استاین» نامزد سبزهای آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور در انتقاد از سیاست های هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها، گفت: رئیس جمهور شدن کلینتون منجر به جنگ با روسیه می شود.

استاین در ادامه گفت: نامزدهای احزاب دموکرات و جمهوریخواه خطرناک و غیرمقبول هستند. درگیر شدن ذهن مردم با این سوال که آیا یک فاشیست را ترجیح می‌دهم یا یک جنگ‌طلب؟، موضوعی شرم‌آور است.

نامزد حزب سبز آمریکا خاطرنشان کرد: از تمامی دلایل وحشت از راهیابی دونالد ترامپ به کاخ سفید آگاهم، اما معتقدم نباید خود را فریب دهیم که با رفتن هیلاری کلینتون به کاخ سفید، شب‌ها با آرامش می‌خوابیم. هر دوی آنها به اشکال متفاوت، خطرناک و غیر قابل قبول هستند. به همین دلیل باید این نظام سیاسی را که در خدمت گروه‌های بسیار اندک و پرقدرت است، کنار بگذاریم.

استاین همچنین در مصاحبه با نشریه «ریزن» گفت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصتی تاریخی را برای احزاب ثالث به وجود آورده تا به نظام دو حزبی در ایالات متحده پایان دهند.

نتایج نظرسنجی‌های کنونی نشان می‌دهد جیل استاین از حمایت دو درصدی رای‌دهندگان آمریکایی برخوردار بوده و پشت سر «گری جانسون» نامزد حزب لیبرتارین، قرار دارد. حدود پنج درصد از رای‌دهندگان حامی جانسون هستند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    الهی مشرق چقدر نگران روسیه هستی عزیزم!!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس