کد خبر 649527
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: درگیری‌ام با محمدرضا خلعتبری اتفاق فوتبالی بود که خوشبختانه این مسئله ختم به خیر شد.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی در مورد برگزاری پیروزی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی بسیار سختی بود. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان آمدند و به پیروزی نیاز داشتند. خوشبختانه توانستیم برنده شویم و همانطور که قبل از بازی گفتم این سه امتیاز از نان شب هم واجب تر بود.

وی در مورد گلزنی های لوسیانو ادینیو، خاطرنشان کرد: خدا را شکر ادینیو شرایط خوبی پیدا کرده است. دوست داریم بازیکنان خط جلو تیم‌مان گلزنی کنند و شرایطی خوبی داشته باشند اینکه ادینیو گلزنی می کند باعث خوشحالی ما است. امیدوارم گلزنی‌ اعضای تیم منجر به پیروزی شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد درگیری که در جریان بازی بین او و محمدرضا خلعتبری به وجود آمد، تصریح کرد:‌ فوتبال همین است. آن اتفاق در جریان بازی به وجود آمد و خیلی زود هم تمام شد. خدا را شکر مسئله خاصی نبود و ختم به خیر شد.

کیانی در مورد درگذشت هوادار تراکتورسازی در حاشیه دیدار مقابل گسترش فولاد، گفت: از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم. این اتفاق کام ما را تلخ کرد و باعث شد بسیار ناراحت شویم. خودمان را در غم خانواده این هوادار سهیم می دانیم و امیدواریم خدا به خانواده این هوادار صبر بدهد.

وی افزود: این اتفاقات نشان می دهد که تعصب هواداران ما روی تیمشان چقدر بالا است. خودمان را مدیون هواداران می دانیم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم باعث خوشحالی هواداران شویم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی تیمش مقابل ملوان، عنوان کرد: ملوان حریف سرسختی است. جام حذفی هم معروف به جام شگفتی‌ها است. می‌دانید بازی کردن در لیگ یک بسیار سخت است و کسب نتیجه در آن سخت‌تر است. الان ملوان از مدعیان صعود به لیگ برتر است و این نشان می‌دهد کار سختی داریم. امیدوارم دست پر از انزلی باز گردیم.

وی در مورد حواشی که همیشه در بازی تراکتورسازی و ملوان وجود داشته، تصریح کرد: بله همیشه دیدار این دو تیم حساس و پرحاشیه بوده است. امیدوارم بازی فردا بدون مشکل برگزار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس