کد خبر 646997
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور 3 بازیکنی که در تمرین روز شنبه حضور نداشتند برگزار شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز تعطیلی از ساعت 11 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کرد.

*کاوه رضایی، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی سه بازیکنی که در تمرین دو روز پیش غایب بودند امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

*لئوناردو پادوانی در تمرین امروز غایب بود.

*یعقوب کریمی که به دلیل سرماخوردگی در بیمارستان هم بستری شده بود امروز با ماسک در محل تمرین تیمش شرکت کرد.

*میثم مجیدی امروز سالروز تولد خود را جشن گرفت و به همین علت با جعبه‌های شیرینی به محل تمرین آمد.وی شیرینی را بین بازیکنان پخش کرد و آنها نیز به مجیدی تبریک گفتند.

*قبل از شروع تمرین منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و پس از گفت‌وگویی کوتاه به آنها از بازیکنان خواست تا برای میثم مجیدی دست بزنند.

*علی قربانی و فرشید باقری دو بازیکنی بودند که امروز زیر نظر استیو جونز تمرینات اختصاصی کردند. باقری در تمرین روز شنبه نیز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*دکتر نوروزی در محل تمرین امروز استقلال حضور داشت.

*با توجه به تصمیم سرمربی استقلال امروز عکاسان تنها در 30 دقیقه ابتدایی پوشش تصویری برنامه‌های آماده‌سازی استقلال را انجام دادند.

*ووریا غفوری مدافع ملی پوش استقلال بعد از 30 دقیقه محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف کار تاکتیکی کردند. در بخش بعدی نیز فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه سبز و نارنجی صورت گرفت که منصوریان خودش در این بازی پا به توپ شد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌‌شنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس