دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت با کنار گذاشتن فانی نگذاشت مسائل مربوط به فساد ۸ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف‌سازی شود و با این کار به فرهنگیان ظلم کرد.

به گزارش مشرق، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مشکلاتی معیشتی مردم و تغییرات صورت گرفته در کابینه دولت، گفت: امروز یکی عمده‌ترین مشکلات کشور بحث مشکلات اقتصادی مردم است و متاسفانه این روزها شاهد تغییراتی در کابینه دولت هستیم که هیچ ربطی به معیشت مردم ندارد، تغییر وزرای ورزش، ارشاد و آموزش و پروش چه مشکلی را می‌تواند از بیکاری، تورم، رکود و گرانی حل کند معلوم نیست!

وی در ادامه به بحث فساد  8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: امروز بهترین کسی که می‌تواند به فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ دهد وزیر آموزش و پروش است و دولت با کنار گذاشت او هم از پاسخگویی فرار کرد و هم سعی دارد این وزارتخانه را برای استفاده انتخاباتی آماده کند.

منتظمی تصریح کرد: استیضاح وزیر آموزش و پروش می‌توانست خیلی از مسائل را روشن کند ولی دولت با کنار گذاشتن آقای فانی نگذاشت این فساد شفاف‌سازی شود. دولت با این کار به فرهنگیان ظلم کرد و نگذاشت برای آنها مشخص شود سرمایه‌‌هایشان کجا رفته است.

وی در ادامه به گزینه‌های پیشنهادی دولت به مجلس برای ورود به وزارتخانه‌ آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: معلوم نیست دولت با چه هدفی شخصی را که در امتحان فتنه 88 مردود شده و یکبار هم نتوانسته از فیلتر نمایندگان مجلس عبور کند را دوباره برای این وزارتخانه حساس معرفی می‌کند؟

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روحانی با این‌ کار نشان می‌دهد که دست‌هایی پشت پرده در دولت یازدهم به زور می‌خواهند خیلی از کارها و نفرات را به دولت تحمیل کنند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • nima ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    مختلص !!! مچچچچچچچچچچچچچچچچکریم!!! هر نعمتی که بر سرمون فرود می آورند!!!!!!! حق مسلم ماست!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس