کد خبر 645939
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

اهالی مناطق مختلف صنعا پایتخت یمن روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه بار دیگر با برگزاری راهپیمایی ٬ بر آمادگی کامل خود جهت مقابله با متجاوزان و مزدورانشان تاکید کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری المسیره ، اهالی منطقه الثوره صنعا روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه٬ با برگزاری راهپیمایی، آمادگی کامل خود را برای مقابله با متجاوزان عربستانی ومزدوران آنها در جبهه های مختلف اعلام کردند.

اهالی منطقه بنی حارث صنعا نیز روز گذشته با تجمع در برابر مسجد جامع صنعا ٬تاکید کردند که با جان و مالشان از کشور خود در برابر تجاوز عربستان و مزدوران آن حمایت می کنند . آن ها همچنین تلاش دشمن برای ایجاد بحران های اقتصادی ،تبلیغاتی وسیاسی در برابر یمنی ها را بیهوده خواندند.

اهالی منطقه الصافیه صنعا نیز بار دیگر بر مقاومت در برابر عربستان و مزدورانش تاکید کردند و خواستار تحرک جدی برای مقابله با متجاوزان در جبهه های مختلف شدند.

اهالی مناطق الوحده والتحریر نیز با برگزاری راه پیمایی بر وظیفه دینی وملی خود در خصوص دفاع از کشور تاکید و بار دیگر با شهدا وزخمی های جنایات عربستان تا تحقق پیروزی کامل٬ تجدید پیمان کردند.

سازمان های مردم نهاد یمنی شرکت کننده در این راهپیمایی نیز با تاکید بر تداوم مقاومت در برابر متجاوزان٬ خواستار رسیدگی به جنایت های رژیم آل سعود در حق مردم بی گناه یمن از سوی محافل بین المللی شدند.

عربستان از ششم فرودین سال گذشته به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی به قدرت ٬ تجاوز نظامی به یمن را آغاز کرده است.این تجاوز تنها نتیجه ای که داشته٬کشتار بیش از 10هزار یمنی ٬زخمی شدن ده ها هزار نفر و آواره شدن میلیون ها یمنی بوده است.

متجاوزان طی این مدت آسیب های جدی به زیرساخت های یمن وارد کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس