کد خبر 644566
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

مجتبی شاکری گفت: اگر واقعا دروغ یک منکر است طبق وظیفه شرعی باید نهی از منکر کنیم یعنی کسی که منکر را رواج می دهد باید با آن مقابله شود حال کسانی که این وظیفه را ترک می کنند وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده اند و حق و باطل را به هم می آمیزند.

به گزارش مشرق، عضو شورای اسلامی شهر تهران : انتشار اخبار کذب در معماری نیوز غیر قابل بخشش است چرا که دروغ گفتن چه فردی، چه جریانی و چه جمعی و یا سایتی جزء منکرات بزرگ است.
 
مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر گذشت اعضا از شکایت و نگاه با دیده اغماض به مساله انتشار اخبار جعلی املاک در شهرداری تهران گفت:  به نظر من دروغ گفتن چه فردی، چه جریانی و چه جمعی و یا سایتی جزء منکرات است و کسی حق ندارد به دروغ وضعیت جامعه را آشفته کند بویژه آنکه این مساله مخاطبین وسیعی را در فضای مجازی در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه اساسا جریان دروغی که سایت معماری نیوز منتشر کرد و موجب این همه جنجال آفرینی وبسیاری از گناهان دیگر شد منشا آن دروغ اولیه ای بود که مطرح گردید گفت: این پدیده غیرقابل بخششی است که کسانی که گناهی مرتکب نشده اند را متهم کنیم.

شاکری افزود: ماجرای رسیدگی به املاک بطور طبیعی از طریق سازمان بازرسی در حال انجام بود و نباید خط قرمزی برای آن قائل شد و حتما باید گزارش نهایی آن را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من کسانی که تلاش می کنند دروغگو را از بند رها کنند در حقیقت  از کسی که به او اتهام زده شده و باعث آبروریزی برایش شده اند دفاعی نمی کنند. 
 
اینها یک جریان سیاسی و تشکیلاتی هستند چون هم از بین نمایندگان مجلس و هم از بین وزرا و هم از بین برخی نمایندگان شورا مجموعا یک حرف را تکرار می کنند لذا معلوم است که یک دستور سازمان دهی شده و پروژه ای است برای آنکه بتوانند کسی را که در معرض اتهام است خلاص کنند نه اعاده حیثیت از کسی که به او تهمت استفاده از املاک نجومی زده شده.

شاکری ضمن تاکید بر اینکه پدیده حمایت از دروغگو یک رسوایی بزرگ برای کسانی است که الان در رسانه ها این پدیده را دنبال می کنند گفت: اگر واقعا دروغ یک منکر است طبق وظیفه شرعی باید نهی از منکر کنیم یعنی کسی که منکر را رواج می دهد باید با آن مقابله شود حال کسانی که این وظیفه را ترک می کنند وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده اند و حق و باطل را به هم می آمیزند.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ملاقات حسن عباسی با خانواده یاشار سلطانی و اظهاراتی که با منطق وی سازگاری ندارد گفت: هنوز هم برایم باورپذیر نیست آقای عباسی که در تحلیل هایش مکرر و مبسوط مقابل جریان دوم خرداد و جریان فتنه ایستاد حال چطور ایشان تصمیم گرفته است به منزل یاشار سلطانی برود و حرکت وی را با قیام امام حسین(ع) و بچه های رزمنده و مبارزه با منکر مقایسه کنند.

این عضو شورای شهر ضمن اظهار تعجب و تاسف در این خصوص گفت: حال ممکن است این اتفاق از روی نشناختن موضوعی بوده که رخ داده است.

شاکری متذکر شد: آقای عباسی باید با دقت و بصیرت جملات خود را انتخاب می کرد نه اینکه این را با عدالتخواهی نظام و پرچمداری حضرت سیدالشهدا (ع)و بچه های رزمنده مقایسه کنند. منتظر شنیدن نظر صریح آقای عباسی در مورد خبر منتشر شده و مقایسه های صورت گرفته هستیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس