کد خبر 629775
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل تیم آلاوس تازه‌وارد به لالیگا گفت: ما باید بدانیم که در فوتبال همیشه رسیدن به پیروزی کار سختی است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی خانگی خود مقابل تیم آلاوس تازه‌وارد با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا بسیاری از هواداران از این باخت شوکه شوند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: در دیدار مقابل آلاوس ابهام زیادی در تیم وجود داشت ، اما همین شکست به ما کمک می کند ارزیابی دقیق‌تری روی تیم مان داشته باشیم تا ببینیم چه کرده‌ایم. در فوتبال همیشه کسب پیروزی دشوار است و همواره با این موضوع واقف بوده‌ایم.

سرمربی بارسا تاکید کرد: بازیکنان آلاوس برای غلبه بر تیم ما خیلی جدی بودند و سازماندهی خوبی هم داشتند و از سه فرصتی که داشتند موفق شدند دو گل وارد دروازه‌ ما کنند و به برتری برسند. آنها خیلی با طرح و برنامه بودند و ما انتظار چنین بازی از آلاوس نداشتیم که بخواهند با سیستم دفاعی چند لایه 5-4-1 بازی کنند و ما را شکست بدهند.

انریکه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ما بهتر شدیم و حتی فرصت هایی داشتیم تا از حریف پیش بیافتیم، اما نتوانستیم بازی روانی را ارائه کنیم و دقت لازم را هم نداشتیم و در خط دفاع هم خیلی سست عمل کردیم. در روزی که باید در خط دفاع محکم‌تر بازی می‌کردیم، اما این اتفاق برای ما رخ نداد و خیلی راحت گل خوردیم و باختیم.

وی درباره بازی روز سه شنبه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: سه شنبه در لیگ قهرمانان بازی مهمی در پیش داریم و در این تورنمنت فشرده دیگر اجازه اشتباه نخواهیم داشت و باید از خطاهای بازی امشب درس بگیریم و باید دوباره بلند شویم و با قدرت در بازی های بعدی‌مان حاضر شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس