کد خبر 626923
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

وکیل مهاجم پرسپولیس گفت: مهدی طارمی با ریزه اسپور قرارداد مشروط داشت.

به گزارش مشرق، عبدالصمد ابراهیمی اظهار داشت: در پیوست سوم ماده دو مربوط به بحث TMS در مقررات فیفا آخرین زمان درخواست آی تی سی در دیرترین حالت روز نهایی نقل و انتقالات فدراسیون جدید یعنی فدراسیون ترکیه است و الان که نقل و انتقالات آنها خاتمه یافته و هیچ درخواست آی تی سی نداشته‌اند پرونده به صورت کامل مختومه است و هیچ بحثی مانند محرومیت وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در واقع مهدی طارمی با آنها قرارداد مشروط داشت. اگر آی تی سی صادر می شد قرارداد اعتبار داشت. مثل این است که به من بگویید فلان آپارتمان به شرطی متعلق به تو خواهد شد که بتوانی درب آن را باز کنی. طبیعی است وقتی درب آن بسته باشد من نمی توانم ادعایی داشته باشم.در هر حال این موضوع پایان یافته و امیدوارم فوتبالیست‌های ما در انعقاد قراردادهایشان دقت کنند تا دچار مشکل نشوند.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    مثل این است که به من بگویند فلان آپارتمان به شرطی متعلق به تو خواهد بود که بتوانی درب آنرا باز کنی !! عجب مثال بی مثالی ........!! آقای وکیل شما با همین شرط چند تا از این آپارتمانهای ادعائی را به من بدهید و ببینید چطور درهاشونو باز میکنم ! اما به هر حال امیدواریم مسئولین و وکلای ریزه اسپرت نتوانند درب آپارتمان طارمی را باز کنند !!
  • ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    سرانجام رامین رضاییان و مهدی طارمی باعث کم کردن امتیاز از پرسپولیس خواهند شد!!! این خط ـــــــــــــــــــــ و این نشون>$< این هم شاهدش(@)
  • میلاد ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    دوست عزیز به جای گیر دادن به مثال ایشون، به مفهومی که میخوان برسونن توجه کنید منظورشون اینه که درسته قرارداد بین طرفین منعقد شده ,و بر سر همه موارد اختلافی نبوده ولی طبق قرارداد، همین صادر نشدن آی تی سی طارمی به عنوان یه بازیکن آزاد که قاعدتا نباید مسئله ی پیچیده ای باشه(مثل باز نشدن در آپارتمان) می تونه قرارداد رو کنسل کنه بهتر نیست قبل از اینکه به حس طنز خودمون مراجعه کنیم و حرف دیگران رو به تمسخر بگیریم کمی بیشتر به حرف طرف مقابل فکر کنیم؟؟؟؟
  • میلاد ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    اولا که حتی در صورت تخلف این بازیکن ها،خودشون جریمه میشن نه پرسپولیس چون آی تی سی برای باشگاه ترکیه ای صادر نشده بود و پرسپولیس تخلفی نکرده دوما رضاییان فسخ قراردادش رو گرفت و اومد و هیچ مسئله ای در مورد اون وجود نداره سوما طارمی هم دیگه در معرض خطر نیست چون نقل و انتقالات تموم شد و باشگاه ترکیه ای نه شکایت کرد و نه درخواست آی تی سی کرد چهارما حتی اگه 6امتیاز از ما کم بشه باز هم از اس دق لال بالاتریم پس شما به فکر تیم قعرنشین خودت باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس