کد خبر 618194
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

فشار برای برگرداندن رضائیان به پرسپولیس با وجود سفر این بازیکن به رُم ادامه دارد؛ در حالیکه بازگرداندن وی با این شرایط هم برای بازیکن هم پستی بد است و هم برای برانکویی که اقتدارش می شکند.

به گزارش مشرق، باز و بسته شدن پرونده رامین رضائیان از تهران تا رم تنها یک عاقبت برای پرسپولیس دارد و آن این است که  اقتدار برانکویی را که به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده به رامین رضائیان نیاز ندارد زیر سوال می برد.

آخرین خبر این است که مهدی طارمی در اردوی تیم ملی در ایتالیا به رضائیان گفته برای عقد قرارداد با تیمی غیر از پرسپولیس اندکی صبر کند و عجله نکند. طارمی در حالی این حرف را گفته که برانکو در مصاحبه های مختلف هفت بار اعلام کرد به رضائیان نیازی ندارد و به این ترتیب قاعدتا باید این پرونده را بست اما نه طارمی، نه علی اکبر طاهری که با سازمان لیگ هم درافتاده و نه حتی هواداران این باشگاه قصد چنین کاری را ندارند.

البته قرار نیست مربی یک تیم هر تصمیمی می خواهد بگیرد،. باشگاه های بزرگ دنیا چنین اجازه ای به  مربی خودشان نمی‌دهند ما با این وجود باید تاکید کرد زیر سئوال بردن اقتدار سرمربی در رسانه ها و میان عوام هم چندان جالب نیست و عمود خیمه‌گاه یک تیم را خم می کند.

در مورد طارمی یک بار برانکو خم شد، حالا در مورد رضائیان هم او تحت فشار قرار دارد و بدتر از همه اینها آنکه حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس هم اصلا تمرکز پیدا نمی‌کند و در هر دقیقه و هر ساعت خبر جدیدی می‌شنود و به این ترتیب نمی‌تواند مسیر را درست طی کند.

اتفاقا یکی از دلایلی که برانکو می‌خواهد این پرونده را ببندد همین ماهینی است. ایوانکوویچ می‌داند که اسم رضائیان که این روزها نا آماده هم هست و مدتی است با تیمی تمرین نکرده، روی شانه‌های ماهینی سنگینی می‌کند و پرسپولیس را از داشته‌های فعلی خود دور می‌کند.

 به هر حال از دیگران اصرار است و از برانکو انکار. باید دید پایان این ماجرا کجاست و آیا پرسپولیسی‌ها اجازه آرامش منهای رضائیان را به تیم می‌دهند یا اینکه اینبار هم برانکو کوتاه می آید؟

 نکته مهم همینجاست که هیچ مربی بزرگی اینهمه  نظراتش را عوض نمی کند برانکو هم این را می داند که اگر این بار هم کوتاه بیاید و مثل طارمی جا برای رضائیان باز کند خیلی ها در مورد توانایی های غیر فنی او شک می کنند هرچند توانایی های فنی او قابل انکار نباشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بازگشت رضاییان بازیکن ارزشمند پرسپولیس وسرمایه این تیم خواست چهل میلیون طرفدارو ستارگان سابق واسطوره پرسپولیس است وجود رضاییان باانگیزه وبازیکن تیم ملی بهتراز سه بازیکن بی کیفیت همیشه نیمکت نشین خارجی است
  • علیا ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    موضوع اینه که در بحث طارمی برانکو کوتاه نیومد. بلکه برانکو از اول طارمی رو میخواست و مشکل اینجا بود که طارمی قراردادی نداشت و بازیکن آزاد بود و مدیران پرسپولیس دیر تونستند باهاش به توافق برسند. پس بهتره نگید ورود طارمی به تیم برخلاف نظر سرمربی بوده که دروغ هست و دروغ پردازی برای رسانه ها کار حرفه ای نیست. در مورد رضاییان هم مدیریت میتونه تمدید قرارداد کنه و یک فصل به تیم دیگه ای قرض بده. اینجوری خیلی بهتره. هم برای رضاییان و هم برای پرسپولیس و ماهینی. به هرحال مدیریت پرسپولیس مجبوره از حق تیم در قبال رضاییان دفاع کنه. چه برانکو بخواد و چه نخواد. و برانکو هم این رو میدونه و نمیشه گفت مدیریت داره با برانکو مبارزه میکنه.
  • مهدی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    ماهینی بازیکن با غیرت پرسپولیس است و با آمدن رضاییان مشکلی پیش نمیاد
  • مهدی ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    یه نظر من باشگاه می تونه رضاییان جذب کنه اما اونو به صورت قرضی به یک باشگاه نزدیک پرسپولیس بده مثل نفت تا وقتی که برانکو در نیم فصل خواست برش گردونند
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    مخالفم لطفا من رو از این 40 میلیون کم کن من هم نظر مربی تیمم
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    واقعا هرکی جای ماهینی باشه بهش برمیخوره! آخه یعنی چی که هی اصرار می کنید برگرده برگرده؟؟ مگه ماهینی بد بازی کرده تا اینجا؟ یه پاس گل هم داده.
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    برانکو اصلا کی هست؟ بازیکنان خارجی که انتخاب کرده در نود مشخص شد عملا با .....به این باشگاه آمدن...سید جلال رو پارسال نمی خواست شده ستاره این تیم....این مربی اصلا فوتبال یادش رفته.......حالا صبر کنید استقلال و تراکتور به اوج برن آخر فصل همین مربی اخراج میشه....
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    برانکو همونیه که پارسال چهار تایتون کرد
  • aras ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بازیکنی که هر روز یه سازی میزنه دارید با ماهینی مقایسه میکنید که 2 سال بدون حاشیه تو ملوان بازی کرد تا بیاد برای پرسپولیس بدون شرط مالی و ادا اطوارهای مرسوم این دوران بازی کنه ؟!؟! ما دو تا بازیکن خوب دفاع راست داریم هم محرمی که هنوز بازی نکرده و هم ماهینی بازیکنهای بی حاشیه و خوبی هستن
  • aras ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بزارید این بازیکنها بازی کنن بعد از این تعطیلات بعدش ببینید بازیکنهای سابق متالیست و شاختار دونتسک اوکراین که لیگ قهرمانا برای تیمشون بازی کردن بازیکنهای خوبی هستن یا نه
  • صحرا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    به نظرم باید از برانکو حمایت کرد و نباید گذاشت این بچه رضائیان به پرسپولیس برگردد و الا یک سنت سئیه شکل خواهد گرفت. رضاییان مغرور شده بود و باید فعلا تو آب نمک بخوابد و به قول عالیشاه پرسپولیسم آرزو ست. او این پیش بینی را کرده بود که این دو طارمی و رضاییان برخواهند گشت.
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بازیکن پرحاشیه، رضاییان که هیچ اگر مارادونا هم باشد مفت نمی ارزد.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بازیکنی که رفت، دیگه باید بره. نه اینکه مثل نیکبخت دست به دست بشه.
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    اون اسطوره ای (علی کریمی) که از رضاییان دفاع میکنه یادش رفته خودش به خاطر اختلاف با سرمربی (علی دایی) تیم رو رها کرد و رفت. واقعا این رفتارهای زشت از همین اسطوره ها برمیاد. مثل هاشمی نسب و نیکبخت!
  • گیل مرد ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    برانکو یک مربی اقتدارگرااست قبلا گفته بودکه سیدجلال حسینی و طارمی رانمیخواهم و روی حرفش هم تمام قدماند واین 2 بازیکن راجذب نکرد به این میگن مربی اقتدارگرا . برای رضائیان نیز همین کار را میکند .
  • احسان ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    بنظرمن نگارنده فقط قصدش اینه بادست گذاشتن روی ابهت برانکو اونو تحت فشار بزاره که جلوی رضائیان وقدرتمندترشدن پرسپولیس رو بگیره.برای همین بحث طارمی رو وسط آورد هرچند من شخصا به نیومدن رضائیان اعتقاد دارم بخاطر حفظ اقتدار پرسپولی وجواب دادن به ماهینی که سفید وبدون شرط امضا کرد درشرایطی که کسی رو پستش نبود
  • مجید ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    آرامش تیم و اقتدار مربی از هر بازیکنی مهمتر و بالاتراست. رضاییان همون کسی که اول فصل باعث شد طارمی به تیم ترکیه بپیونده و این همه دردسر درست کنه الان هم که داره تیم رو به حاشیه میبره.آخرش هم همین آقای رضاییان باعث میشه از تیم بزرگ پرسپولیس امتیاز کم بشه!!!
  • صحرا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    این بچه رضائیان می گوید هدفش پیشرفت فوتبالش بوده که رفته ترکیه ، خوب مگر اتفاقات و رویدادهای سیاسی چقدر روی کارش اثر گذاشت که برگشت؟ او باید به سزای خیانتش به پرسپولیس برسد. برانکو حق ندارد او را به تیم برگرداند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس