کد خبر 625984
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

ارتش سوریه در شهر محرده، ارتفاع «بزان» و شهرک «معردس» با تروریستها درگیر است و شمار زیادی از نیروهای خود را وارد مناطق شمالی این استان کرده‌ است. تروریستها نیز پس از ورود به شهرک صوران بیش از 80 نفر از غیر نظامیان را سر بریدند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی جیش الفتح با همکاری تروریستهای جندالاقصی طی 72 ساعت گذشته بیش از 80 کیلومتر مربع از مناطق شمالی استان «حماه» را اشغال کنند.

تروریستها شب گذشته با ورود به شهرک «صوران» جنایت فجیعی را علیه اهلی انجام دادند و 80 نفر از آنان را سر بریدند.

 از صبح امروز تروریستها حملاتی را جهت اشغال ارتفاع «بزان» و شهرک «معردس» آغاز کردند و بخشهای شمالی و مرکزی این  شهرک را اشغال کردند، ولی در حال حاضر درگیریها بین دو طرف در جنوب شهرک ادامه دارد.

در ارتفاع بزام نیروهای سوری توانستند تا حدود زیادی حملات را دفع کنند، ولی درگیری همچنان در اطراف این ارتفاع راهبردی ادامه دارد.

در مناطق شمال شرقی و در نزدیکی شهر «محرده» تروریستها مرتب در حال حمله به مواضع نیروهای محلی و ارتش هستند که این نیروها بخوبی توانسته‌اند حملات را دفع کنند.

همزمان صدها تن از نیروهای ویژه ارتش وارد مناطق شمالی شهر حماه شده‌اند و خود را برای عملیات بازپس گیری مناطق آماده می کنند.

تروریستها طی سه روز گذشته بیش از 20 ایست و بازرسی و شهرک را اشغال کردند. در واقع همکاری برخی از اهالی مناطق با تروریستها، تعداد بالای تروریستها، در اختیار داشتن سلاح های پیشرفته و اولویت ارتش برای حفظ جان اهالی و خارج کردن آنها از مناطق درگیری از دلایل اصلی سقوط این مناطق می باشد

در همین راستا، منابع میدانی اعلام کردند که تعدادی از نیروهای سوری به شهرک «کوکب» اعزام شده‌اند تا شهرک صوران را بازپس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    این وحشی های جیش الفتح هستند نه داعش.
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    چرا مینویسید داعش اینها که داعشی نیستند اینها میانه رو هستند
  • سجاد ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    داعش کجا بود تو شمال حماه
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    چشم و دلم روشن، نیروی هوایی که حسکه را بمباران می کرد کجاست؟ افرادی که زمان درگیری در حسکه بر ضد کردها شعار و پیام می نوشتند کجا هستید؟ تروریست ها در یک شب این همه جا را از دست داد، نیروهای ارتش و دفاع وطنی را قتل و عام کردند ..... تو را خدا بس دنباله رو اعراب باشید
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    یه شب نشد خبر خوب بنویسی مشرق خاک بر سرت همش عقب نشینی همش دفع کردن حملات همش در حال بازپس گیری اصلا قدمت نحسه تو دیگه خبر سوریه رو پوشش نده
  • ایرانی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    بابا اینها که دم سر میبرن که تروریست نیستن. از نظر مشرق و رفقا فقط کردها تروریستن چون میخوان شناسنامه و حق تحصیل و مالکیت و ... داشته باشن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس