کد خبر 625109
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

بارسلونا که تا سال ۲۰۱۸ با لیونل مسی قرارداد دارد، قصد دارد تا پیشنهاد جدیدی را به این بازیکن ارائه دهد.

به گزارش مشرق، ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا در این باره گفت در حال انجام مذاکره با لیونل مسی هستیم تا قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا کنیم.

مسی در حال حاضر تا سال ۲۰۱۸ با بارسلونا قرارداد دارد اما این باشگاه اسپانیایی در نظر دارد تا قرارداد جدیدی را با این ستاره آرژانتینی امضا کند که گزارش های رسیده حاکی از آنست که توافقات اولیه در ماه جولای حاصل شده است. بارتومئو درباره امضاء قرارداد جدید با لیونل مسی به رادیو کاتالونیا گفت:هنوز دو سال از قرارداد مسی با بارسا باقی مانده است اما قصد داریم تا این قرارداد را با مسی تمدید کنیم. مسی بهترین بازیکن جهان است.
 
یکی از مسائلی که باشگاه هم علاقه ای نداشت که برای این بازیکن و خانواده اش پیش بیاید، مسائل مالیاتی بود زیرا بازیکنان گاهی اوقات واقعاً مسئول برخی اتفاقات نیستند. ما در مورد پرونده مسی با تمامی بازیکنان صحبت کردیم، و یک فرد بسیار قوی با انگیزه بسیار بالاست که انگیزه و اشتیاق بسیار زیادی برای خوشحال کردن مردم و هواداران دارد. ما همیشه می توانیم روی این بازیکن حساب کنیم.

مسی که در حال حاضر از آسیب دیدگی همسترینگ احساس ناراحتی می کند و قرار است در دو دیدار آینده تیم ملی در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر تیم های اروگونه و ونزوئلا به میدان برود، در این فصل شروع بسیار خوبی داشته است. مسی که تا کنون پنج بار برنده جایزه توپ طلای بهترین بازیکن جهان شده، همراه با بارسلونا توانست به اولین جام خود در این فصل دست یابد و قهرمان سوپر کاپ اسپانیا شود.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس