عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در دومین مبارزه خود در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ در پیکار با رقیب ایرانی‌الاصل خود از آذربایجان نتیجه واگذار کرد. خداخش باید در انتظار حضور رقیب خود در فینال باشد.

به گزارش مشرق، مهدی خدابخشی که در وزن ۸۰- کیلوگرم دور نخست «میگوئل فررا» از هندوراس را قبل از پایان راند سوم ۱۳ بر یک شکست داده بود ، در مبارزه دوم مقابل میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان ۱۷ بر ۵ قبل از پایان وقت سوم مبارزه ، نتیجه را واگذار کرد.

دو تکواندوکار که شناخت خوبی از هم داشتند یک مبارزه جذاب و دیدنی را به تصویر کشیدند. این دیدار با احتیاط دو تکواندوکار آغاز شد و در آغاز دقیقه دوم از وقت اول این بیگی بود که سه امتیاز کسب کرد و نتیجه را به سود خود تغییر داد.

وقت دوم با تک امتیاز خدابخشی آغاز شد و نماینده کشورمان  بلافاصله با اجرای تکنیک نتیجه را ۵ بر۳ به نام  خود روی تابلو ثبت کرد. اما در ادامه این بیگی بود که بهتر از رقیب هموطن خود از فرصت ها استفاده کرد و با گرفتن امتیازات متوالی در نهایت قبل از پایان دو دقیقه وقت سوم ۱۷ بر۵ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این تکواندوکارایرانی آذربایجان در مرحله نیمه نهایی باید برابر «محمد لوتالو» از انگلستان پیکار کند. پیروزی بیگی در برابر این انگلیسی ، باعث می شود تا خدابخشی در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز پیکار کند.  این تکواندوکار انگلیسی نشان برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه دارد، در مبارزه قبلی خود برابر «استیون لوپز» آمریکایی ۹ بر ۲ صاحب برتری شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    به نظر من دولت بایست لایحه ای رو به مجلس بده که ورزشکاران ایرانی که در رقابت های جهانی برای کشوری دیگه به میدان برن ملیت ایرانیشون رو لغو کنند و برای ورود به ایران هم در لیست سیاه برای ویزا گرفتن قرار بگیرن.
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    وطن فروش باخت خوشحالم که خیر اون وطن فروش به آذربایجان نرسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس