کد خبر 619702
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۹

گروهی از مفتی های وهابی با انتشار نامه ای خطاب به گروه های تروریستی تکفیری فعال در استان های جنوبی سوریه خواستار گشودن جبهه جدید توسط آنها علیه دولت این کشور شده اند.

گروه جهان مشرق- گروهی از مفتی های وهابی با انتشار نامه ای خطاب به گروه های تروریستی تکفیری فعال در استان های جنوبی سوریه خواستار گشودن جبهه جدید توسط آنها علیه دولت این کشور شده اند.

علمای وهابی:تروریستهای جنوب سوریه حمله کنند!+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه صادر شده با امضای "مجلس شوری اهل العلم در شام" صادر گردیده، با اشاره به اوضاع وخیم القاعده و ارتش آزاد در استان های حلب، ادلب و لاذقیه سوریه، از تروریستهای تکفیری فعال در جبهه استان های چنوبی این کشور (درعا و قنیطره) خواسته شده تا بدون توجه به فرمان اتاق عملیات "موک" در اردن به یاری هم قطارانشان شتافته و جبهه های جنوب سوریه را بر علیه دولت این کشور مجددا فعال کنند. لازم به ذکر است که طی یکسال گذشته با مذارکاتی که میان دولت سوریه و اردن به واسطه روسیه صورت گرفته جبهه های جنوب این کشور تقریبا بطور کامل شاهد آرامش بوده است. اتاق عملیات موک مستقر در شهر امان پایتخت اردن با مشارکت افسرانی از اسراییل، آمریکا، عربستان سعودی، امارات، اردن و قطر متولی هدایت، اموزش، تسلیح و عملیات گروه های ارتش آزاد و القاعده در درعا و قنیطره می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر راست میگن خودشان برن تو میدون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس