گروه تروریستی تکفیری احرارالشام وابسته به القاعده با انتشار تصویری از دستگیری مسئول امنیتی داعش در استان ادلب خبر داده است.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری احرارالشام وابسته به القاعده با انتشار تصویری از دستگیری مسئول امنیتی داعش در استان ادلب خبر داده است.

دستگیری مسئول امنیتی داعش در ادلب+عکس

بنابر این گزارش، این فرد بنام "علاء حاج خلیل" از فرماندهان میدانی گروه جندالاقصی (از دیگر گروه های وابسته به القاعده) بوده که احرارالشام وی را متهم به هدایت تیم های ترور و تخریب داعش در استان ادلب کرده است. بر اساس بیانیه گروه احرارالشام حاج خلیلی در شهر سرمین واقع در مرکز استان ادلب صورت گرفته و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات مخابراتی نیز از محل استقرار وی کشف و ضبط شده است. بخش های مختلف استان ادلب سوریه طی یکسال و نیم گذشته پس از اشغال آن توسط گروه های وابسته به القاعده و ارتش آزاد ( جیش الفتح)، صخنه ترورها و انفجارهای پی در پی بمب بوده که طی آن ده ها تن از فرماندهان ارشد دو گروه به هلاکت رسیده اند. از داعش بعنوان مسئول این حملات نام برده می شود. اختلافات داخلی میان تروریستهای تکفیری احرارالشام و جندالاقصی( وابسته به قطر - تروریستهای تبعه کشورهای آفریقایی و حوزه خلیج فارس) در پی اتهاماتی مبنی بر وابستگی جندالاقصی به داعش بارها به جنگ های خونین منجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس