کد خبر 616390
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حق عابدینی را در المپیک خوردند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش در دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری، گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم در مورد شمشیربازی صحبت کنم. عابدینی چهارم شد اما به نظرم حقش را خوردند و لیاقت کسب مدال داشت باید نگاه وزارت به او دارنده یک مدال باشد.

وی افزود: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و واقعا دربی در فضای جوانمردانه‌ای برگزار شد. به فوتبال آذربایجان به خاطر تیم خوبی که رسول خطیبی آماده کرده تبریک می‌گویم. آنها با قدرت از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدند و اکنون هم فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. از نتیجه‌ای که به دست آمد راضی هستم اما از بازی که انجام دادیم رضایت ندارم. ما در نیمه دوم تراکتورگونه بازی نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: چرا باید تیم ما در نیمه دوم بی‌انگیزه ظاهر شود؟ ماشین‌سازی تیم خوبی است اما ما باید بهتر کار می‌کردیم. نظم دفاعی تیم ما به شکلی بود که آنها نتوانستند به دروازه ما نزدیک شوند. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم اما از نیمه دوم راضی نیستم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا بازی کردن در این ورزشگاه سخت نیست، عنوان کرد: تبریزی‌ها نه تنها فوتبال بلکه همه چیز را خوب می‌فهمند و جزو اولین‌ها هستند. تراکتورسازی هنوز با تیم مدنظرم تفاوت دارد. زمینی که امروز در آن بازی کردیم محل تمرین ماست. باید از دوشنبه محل تمرین را عوض کنیم چرا که اگر قرار باشد باز هم اینجا به میدان برویم باید شرایطی باشد که بازیکنان حس مسابقه داشته باشند. بازی در زمین تمرین حس مسابقه را نمی‌دهد. ما در بازی قبل بیش از 500 پاس دادیم امروز هم شرایط خوبی داشتیم اما نمی‌دانم چرا اعضای تیم در نیمه دوم بی‌انگیزه بودند و شرایط مان مثل زمانی که ماشین‌سازی 11 بازیکن داشت نبود. شاید تعویض‌های من روی این مسئله تأثیر داشت. ما هافبک کم کردیم تا در حملات خطرناک‌تر باشیم.

وی در مورد دلیل بیرون کشیدن لوسیانو ادینیو خاطرنشان کرد: ادینیو بازیکن بزرگی است ولی از شرایط آرمانی به دور است. تعویض های ما امروز تاکتیکی بود. ما دو هافبک دفاعی داشتیم تا روی ضد حملات حریف غافلگیر نشویم. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم ولی در کل از عملکرد تیم راضی نیستم. گاهی یک بازیکن عملکرد خوبی دارد ولی شما به خاطر تغییرات تاکتیکی آن بازیکن را بیرون می‌آورید.

قلعه‌نویی در رابطه با عملکرد سروش رفیعی و اینکه او چندان خوب بازی نکرد، اظهار داشت: کم‌لطفی نکنید. رفیعی در هر لحظه می‌تواند تأثیرگذار باشد. مسی 8 حرکت می کند که پنج توپ او لو می‌رود اما در این بین یک گل هم می‌زند. رفیعی بازیکن تکنیکی است که در هر حمله تأثیرگذار است. ما نمی‌خواستیم کمربند خط میانی‌مان را تغییر دهیم. اینکه تیم ما یک بر صفر پیش است و تا دقیقه 90 بدون استرس بازی می‌کند اتفاق مثبتی است.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: امان از تعطیلات. از تعطیلات راضی نیستم اما تیم ملی اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بازیکنان تلاش کنند و راهی جام‌جهانی شویم. اگر پرچم ما در بین 32 کشور حاضر در جام جهانی باشد این افتخارآفرین است. شاید ما از تعطیلات ضرر کنیم اما اگر تیم ملی به جام جهانی برود افتخار‌آفرین خواهد بود. ما یک مسابقه در شیراز بازی می‌کنیم و سپس برای حضور در جام شهدا به تهران می‌آییم.

قلعه‌نویی در پایان گفت:‌ما روی خط دفاع نه بلکه باید روی ساختار دفاعی تیم کار کنیم. ماشین‌سازی در دیدارهای قبلی 7 تا 8 موقعیت داشت ولی امروز فرصت‌های زیادی به وجود نیاورد. مهدی کیانی در تیم ما یک نکته مثبت است. او در سیستم 2-4-4 به اندازه دو هافبک دفاعی تلاش می ‌کند. اگر 50 متر جلویی ما خوب است به خاطر تلاش هافبک‌های دفاعی و سایر بازیکنان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس