پیرو خبر مندرج در برخی از رسانه ها در خصوص انتصاب علی رستگار به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملت ، این بانک توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش مشرق، علی رستگار در سال ۹۲ با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره بانک ملت منصوب شده است. بدیهی است در صورت معرفی نماینده ای دیگر از سوی شرکت صبا تامین، مراتب در مجمع عادی بطور فوق العاده مطرح و اتخاذ تصمیم خواهد شد.
 
بر این اساس، باتوجه به اینکه انتصاب و تغییر هریک از اعضای هیات مدیره، باید از سوی سهامداران انجام و طی مراحل قانونی و در مجمع عمومی عادی و یا عادی به طور فوق العاده به عنوان نمایندگان جدید شرکت در هیات مدیره بانک منصوب شوند بدیهی است تا زمان معرفی نماینده جدید، آقای علی رستگار همچنان عضو هیات مدیره این بانک خواهد بود.
 
در عین حال خاطرنشان می شود که نامبرده در هیچ یک از مقاطع یاد شده، نماینده دولت در هیات مدیره بانک ملت نبوده است .
 
منبع: روابط عمومی بانک ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • امیر ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    بیچاره کارگرا پولشو ما میدیم زندگیو عش حالشو اینا میکنن سرطان شه به جونتون آتیش شه وجودتون
  • سعيد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خبر بسيار جالبي است و جاي تحقيق بيشتر دارد . بنابراين ايشان نيز به گونه اي با نظر وزير رفاه در اين هيات مديره منتصب گرديده اند چون كه صبا تأمين نيز زير مجموعه شستا مي باشد . واقعا چشم جناب وزير رفاه روشن كه تاكنون دو نَفَر از مديران متخلف و زياده خواه در بأنك هاي ملت و رفاه زير نظر ايشان منصوب گرديده اند و بد به حال سازمان تأمين اجتماعي و بيمه شدگان !
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    جالبه !!! هرچه سنگ است .. نصیب پای لنگ میباشد !! این کارگران و بازنشستگان حد اقل بگیر مفلس زیر خطوط قرمز چه گناهی کرده اند که هم خودشان نصیبی نبرند و هم هم از دسترنج کلانشان که در امانت دولت است !! اینچنینی کلان کلان خورده شود و کسی هم بفریادشان نرسد !!
  • سروش ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    اگر توی چین بود صد بار اعدامش کرده بودند کاری نداشتند چهکاره هست و در کجای دولت کار میکنه فورا اعدامش میکردند در هر سمتی که باشهبرای همینه که چین امروز چین شده و حتی غرب رو پشت سر گذاشته به خاطر رعایت عدالت اجتماعی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس