سفر بی سر و صدای بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران (اگر صحت داشته باشد)، علاوه بر مسموم کردن فضای عمومی و رسانه‌ای کشور، نشان از ضعف ساختاری وزارت امور خارجه و اطلاعات جهت نظارت بر مبادی ورودی رسمی کشور دارد.

سرویس جنگ نرم مشرق- آخر هفته گذشته، صفحه اینستاگرام منتسب به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن غربی خبر از سفر به ایران جهت جراحي بيني خود داد که این خبر به سرعت در میان کاربران ایرانی منتشر گردید که حواشی خاصی را نیز در پی داشت. در کنار پست این خبر، عکس وی با روسری در داخل یک ماشین نیز آمده است تا حضور این بازیگر فیلم‌های مستهجن در ایران را تایید کرده باشد.

سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران با این همه واکنش مختلف ایرانیان، خبر ساده‌ای نیست که مسئولان وزارت خارجه ایران درباره آن سکوت کنند؛ بازیگر فیلم‌های مستهجن یا به ایران سفر کرده است و یا اینکه صحت این خبر تایید نمی‌شود که در هر دو حالت، سکوت درباره این ماجرا جایز نیست.

اگر این سفر انجام نشده است که هرچه زودتر وزارت امورخارجه، ورود این بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران را تکذیب کند تا بیشتر از این با آبروی ایران بازی نگردد و فضای به سخره گرفتن قوانین و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی در رابطه با منع ورود افرادی که فضای سیاسی، امنیتی و فرهنگی ایران را تهدید می‌کنند، از بین برود.
 
آیا بازیگر فیلم‌های مستهجن غربی به ایران آمده است؟
سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران با این همه واکنش مختلف ایرانیان، خبر ساده‌ای نیست که مسئولان وزارت خارجه ایران درباره صحت یا عدم صحت این سفر سکوت کنند. باید مشخص شود که چرا وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی فیلتر درستی برای ورود افراد خارجی به ایران ندارند
 
 اگر هم که این سفر انجام شده است، باید مشخص شود که چرا وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی فیلتر درستی برای ورود افراد خارجی به ایران ندارند تا برای دفعه دوم (بعد از ورود "اورلی آزرلایی" خبرنگار اسرائیلی به ایران)، به دلیل غفلت‌شان مورد سرزنش قرار بگیرند؟
"اورلی آزرلایی" خبرنگار روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آخرونوت" سال گذشته با گذرنامه آمریکایی و با یک گروه توریستی به ایران آمد و در دو هفته اقامت در ایران، گزارش‌هایی نیز برای روزنامه اسرائيلی تهیه کرده بود.
شاید آمدن و رفتن بی سر و صدای یک بازیگر فیلم‌های مستهجن با ادعای قصد عمل جراحی به ایران در وهله اول موضوع معمولی به‌نظر برسد، اما این سفر به غیر از تبعات فرهنگی که مصداق نفوذ محسوب می‌شود و توانست فضای عمومی و رسانه‌ای کشور را به رنگ و بوی مستهجن خود در بیاورد، نشان از ضعف ساختاری وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جهت نظارت بر مدخل‌های ورودی رسمی کشور دارد.
 
"اورلی آزرلایی" خبرنگار روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آخرونوت" سال گذشته با گذرنامه آمریکایی و با یک گروه توریستی به ایران آمد و در دو هفته اقامت در ایران، گزارش‌هایی نیز برای روزنامه اسرائيلی تهیه کرد
 
این اتفاق‌ها نشان می‌دهد که ساز و کار بررسی هویت واقعی افراد خارجی که خواستار ورود به ایران هستند، از ضعف بزرگی رنج می‌برد که یک بار خبرنگار اسرائیلی و بار دیگر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن از آن فیلتر توانسته‌اند خارج شوند؛ اگر این ضعف ترمیم نشود، ممکن است افراد خارجی دیگری که قرار است تا در پروژه نفوذ در جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کنند و یا قرار است به ساختار فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی و امنیتی آسیب بزنند، به راحتی وارد ایران شوند و به منافع ملی ایران ضربه‌های خسارت‌باری را وارد کنند.

اکنون که ایران با تهدیدهایی مانند جنگ‌های نیابتی منطقه‌ای، تهدیدات امنیتی توسط گروه‌های تروریستی خارجی و همچنین شکنندگی فضای امنیت اقتصادی مواجه است، واجب است که امنیت روانی مردم ایران که هزینه زیادی برای آن داده شده، با انتشار اخباری نظیر ورود افراد مسئله‌دار به ایران به خطر نیفتد و سیستم فیلتر ورود افراد خارجی به ایران، هرچه زودتر برای عدم تکرار دوباره این دست از اتفاق‌ها بازنگری اساسی گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 124
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 75
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    1 1
    سوال من اینجاست اشکالی داره؟ ایشون هرکسی هستن واسه خودشون ، میخواد بیاد اینجا و با احترام به قوانین ما بیاد و بره البته اسراییل داستانش فرق میکنه
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    2 0
    به به.... همین یه قلم رو کم داشتیم......!!!!!!!
  • ali ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    2 0
    چیکار دارید طرف خارج چیکارس ..اومده ایران با رعایت قوانین و رفته حالا میخواد هر کار باشه
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    خوابند اقا صداشون نزنین دوستان اعتدال رو میفهمید؟!!! خوابند
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    همون طوری اومده که مجری ماهواره ای اومد و عکسش پخش شد !
  • 182 ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این کیه ؟ ایران رو برای عمل انتخاب کرده ؟
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    چند وقت پيش هم مجرى من و تو اومد جانبه فيلم فجر هم رفت!!!
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 0
    این عکس خال داره درصورتی که بازیگره خال نداره..
  • امین ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بابا مشرق جان بزار بیان برن ولی من قبول دارم باس سیستم اطلاعاتی قوی باشه هر کسی نیاد ولی تو به این چیکار داری بزار بیان برن بابا جان سخت نگیر انقد :-)))
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    روحانی مچکرم...ممنون به خاطر بازگشت عزت به پاسپورتا...
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    حالا از یک... نام و نشان دار هم جاسوس غربی بسازید! یعنی خاک بر سرتان!
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    معلومه دیگه. یعنی نمیدانید قرار ملاقات با .. و ... ها را دارد؟؟؟ ولمون کن بابا ...
  • ناشناس ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 0
    گویا قبلا تازه به دوران رسیه ها برای دیدار با چنین اشخاصی به خارج می رفتند ولی حالا و با پسا برجام آنها تشریف می آورند.بعد بعضی ها معمای شاه میسازند
  • مرتضیsk ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ابوطالبی با پاسپورت دیپلماتیک بعنوان نماینده رسمی ایران در سازمان ملل به امریکا راه ندادن اونوقت طرف میاد میره دلباختگان هم کلی چه اشکالی داره راه انداختن مگه درب وردوی کشور حساب کتاب نداره
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    وزارت امورخارجه پاسخ دهد؛ شما الان ده یابی ؟
  • یک استاد دانشگاه ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اینا تمام با حساب و کتاب و برنامه ریزی شده و با کمک عناصری در داخل دولت انجام می شود. به هیچ وجه اتفاقی نیست. اینا مقدمات اتفاقاتی است که باید به تدریج در حوزه فرهنگ عمومی کشور و تغییر ذائقه فرهنگی و اخلاقی مردم به ویژه جوانان و جا به جایی روحیه انقلابی به یک روحیه کاملا سکولار به شدت بی غیرت و بی حیا و بی شرم رخ دهد. جشن فضاحت بار حافظ و چنین اتفاقی و حتی نوع پوشش زنانی که در هیات های سیاسی و حتی عادی وارد کشور می شوند و بسیاری از موارد دیگر که در حوصله نگنجد همه و همه به هم ارتباط دارند.
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خاله کندی چرا رفتی ....
  • محسن ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این نوشتن ها و تیتر کردن ها بیشتر باعث به چشم اومدن چیزی میشه تا مثلا حل اون! ، که البته مسیر و دید سیاسی مشرق کاملا مشخص هست و طوری حرف میزنه انگار قبلا از این خبرها نبوده که وزرات خارجه اون زمان پاسخ گو باشه! این خانم هر کاره ای هست ، با قوانین کشور و به صورت رسمی وارد ایران شده ، کارش رو هم کرده و رفته ، جاسوسی که نکرده یا عملیات تروریستی! این فکر های فاسد رو جمع کنید.
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    پسابرجامه دیگه . آمریکا پول ما نمیده. ولی بازیگران .... میده
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    باو مشرق نیوز مگ فضولی چیکار داری طرف با قوانین ما اومده و رفته به تو چه؟
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 0
    اینها تست است برای سنجیدن غیرت و وعکس العمل های مردم و مسئولان نسبت به حضور یک فاحشه غربی یا یک خبرنگار وابسته به اسرائیل که قطعا ادامه خواهد داشت وقتی قراره ملتی بدون جنگ نظامی استحاله بشوند بسیار آهسته و در زمانی نسبتا طولانی تمام آن چیزهایی که دشمن را از آنها دور کرده مانند استقلال غیرت و تعصب نسبت به آب و خاک وطن را از آنها میگیرند که متأسفانه با وادادگی دستگاه دیپلماسی این مسیر هموار تر شده وملتی که استحاله شد نه تنها خود به خود به خدمت دشمن در می آید بلکه به این کار افتخار هم می کند مشرق این روزها یکبار تاریخ آندلس و مسائلی که باعث شکست مسلمان دانشمند جنگاور و تجار کارکشته آنجا در برابر غربیان شد را بازخوانی کن شباهت های بسیاری خواهید یافت.
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    يك زن فاحشه براي عمل دماغ أومده يه هفته تهران بوده هيچ كس هم نشناختش بعد از رفتن هم گفته ايران خيلي خوبه و در جراحي بيني در دنيا شماره يك هست خب اين چه إشكالي داره !؟ براي گير دادن به دولت يه بهونه ديگر پيدا كنيد يه ذره به خودتون زحمت بديد
  • حسین ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    مجری شبکه ضدّ انقلاب اومد در ایران دیدار و مصاحبه هاش رو انجام داد و برگشت به انگلیس و آب از آب تکون نخورد ، مگه مجری منو تو نیومد ایران؟ من یکی‌ از بچه‌های متعهد را میشناسم که دانشجو بود در خارج و به دلیل اینکه ماموری که مسول مهر روی پاسپورت به ذهنش خطور کرد کارت اقامت این بنده خدا ممکنه جعلی باشه ساعتها اون را در فرودگاه نگه داشتند و به طرز تحقیر آمیزی برخورد کردند و بالاخره مشخص شد که اون مامور اشتباه میکرده. این بنده خدا میگفت هر چه از دوست رسد نیکوست ولی‌ چرا با بچه‌های خودی اینطور برخورد باید بشه و در مقابل ضدّ انقلاب و چه و چه باید بیان و بدون مشکل برن و...
  • موسوی ری شهری ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام علیکم بعض
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    وزارت اطلاعات شب خوش
  • خان محمد علی آقا ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    هر دم از این باغ بزی می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    فقط خاااااک
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این خانوم اومده رفته و کلی هم از ایران و ایرانی تعریف کرده اما سایت های خبری داخل کشور این خانمو در ایران معروف کردن کاری کردن که ملت برن دنبال عکس ها و فیلم هاش .
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ببخشید که امنیت فرودگاهها دست سپاه هست و وزارت اطلاعات سپاه مسئول چک و تایید گذرنامه و ویزاهای ورودی است جالبه کارشون و درست انجام نمیدن بعدش می چسبوننش به وزارت خارجه و دولت .بس که این مشرق نیوز مغرضانه مطلب می نویسه و اینقدر سخیف مطلب می نویسه که به درد آبگوشت می خوره اتفاقا باید از مسئولین محترم اطلاعات سپاه و حفاظت فرودگاه این مسأله رو پرسید.البته عزیزان پاسدار برا من حرمت ویژه دارن.حمل بر بی احترامی به این جان بر کفان نشه
  • موسوی ری شهری ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام علیکم البته با شخص ناشناس 23:53 کاری ندارم که ایشان نمی از یمی ست اما برخی نظرات در فضای واقعی و مجازی جامعه که این برخی در حال تبدیل به اکثر هست نشان از عمق تهی شدن افکار جامعه ایرانی از المان های خرد و تعقل سلیم بر پایه ی مبانی متعالی و عقلایی اسلام ناب ست در این جامعه ی خالی از تعقل و بصائر درونی که سرشار از اوهام و خیالات و تفاسیر به رای شده اشکال ندانستن ورود یک فاحشه بین المللی به فضای سرزمینی که سابقا ام القراء بوده و کمابیش هنوز بعضی شهرهایش متصف به دارالمومنین و دارالعباده هستند نشان از فاجعه ایست که اغتشاشات سال 88 تنها شعله ای از آتش زیر خاکستر بود و همه میدانند اصل خواست و نیت شان چه بود افرادی که فواحش و روسپی ها رو کارگران جنسی مینامند و برایشان مانند انسان های شریف حقوق و مزایا قائلند در این فضای مسموم و آلوده به تراوشات ذهنهای سیاه و تاریک و کثیف و دور از روشنایی حق و حقیقت افراد سالم رو هم بیمار خواهد کرد فاتحه این جامعه باید خواند میدونم منتشرش نخواهی کرد
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    جناب ناشناس 23:53 اگه استدلال شما درست باشه با رعایت قوانین اتباع رژیم صهیونیستی هم نباید سر راهشون مانعی داشته باشن، فرقش چیه خب؟ جالبه افرادی با قیافه حق به جانب دم از تمدن باستانی و کوروش و... میزنن اون وقت روشنفکربازی شون گل میکنه و میگن رفت و آمد یه فاحشه اسم و رسم دار اشکالی نداره!!! این اداهای روشنفکری با چه فرهنگی جور در میاد؟ چطور غیرتتون اجازه میده تو خیابون هایی که هر روز شهید تشییع میشه این اوباش ویراژ بدن؟ فکر کردین اینجا میان تا با شما سلفی بگیرن که ذوق کردین؟ شما که نه سر پیازید و نه ته پیاز و این افراد تف هم تو روتون نمیندازن، حداقل ته دلتون به این کارها راضی نباشید تا توی این گندکاری شریک نباشید
  • محمد ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خب مثلا مسولین میفهمیدن چکارش باید میکردن؟!
  • امیر ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    امنیت روانی رو به هم زدن یعنی چی؟ وزارت اطلاعات بیکار است بشیند تمام فیلم های مستهجن را تماشا کند ؟ چون اینها که معمولآْ با نام شناسنامه ای خود بازی نمی کنند. مگر اینکه سازمان اطلاعاتی ما یک همکاری اولیه ای با سازمان های غربی داشته باشد که حداقل شغل یارو را بداند.
  • ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    قبل از وزارت خارجه نهاد های امنیتی هم پاسخ بدن ممنون میشیم ...
  • نکونام ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ازدست آوردهای برجامه که حاج آقای خاطره گفت مردم اگه بشنون شرمنده میشن !!!!من که نمیتونم از شرمندگی جلو خانوادم سر بلند کنم . بیکاری بیپولی تورم و حالا ورود ستاره های پورن یانکیها به ایران .
  • محمد رضا ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    تاسف برای وزارت امور خارجه و نهاد های های مربوطه. من واقعی نمی دونم بعضی از این دیپلمات ها و سفرای وزارت امور خارجه واقعا چگونه گزینش می شوند!! بیت المال شوخی نیست. آقایی که میری ماموریت٬ بجای اینکه به فکر کارت باشی و شغلت رو به نحو احسن انجام دهی٬ اگر استفاده شخصی کردی از پست و جایگاهت٬ شک نکن که حق بیت المال رو خوردی و روزی باید جواب بدهی اول به خدا دوم به مردم. خدا کنه بعضی ها بدونند که سیستم های اطلاعاتی دنیا برای جاسوسی از آدم ها از چه روشهایی استفاده می کنند که شاید خیلی ها باورشان نشود. البته منظورم به این خانم نیست بلکه کلی گفتم. خیلی جالب هستش که خیلی از دیپلمات های کشورمان در ساعات اداری در فیس بوک فعالیت دارند. و صفحه این افراد کاملا در رصد سیستم های اطلاعاتی دنیا هستش. متاسفانه هیچگونه نظارتی از طرف بازرسی هم صورت نمی گیرد بر عملکرد نادرست این دیپلمات ها و سفرا. امیدوارم مسئولین مربوطه یه بررسی و بازدیدی از نمایندگی ایران در کشورهای دینا به طور نا محسوس داشته باشند. خیلی جالبه که وزارت خارجه هم هیچگونه پاسخی به این گاف ها سیاسی نمی دهد. دوستان قبول کنیم٬ کشور ما در حوزه سیاست خارجی که در وزارت امور خارجه متمرکز شده٬ بسیار ضعیف عمل کرده. اصلا نیت جناحی نیست. ضعف در گزینش و آموزش کارمندان این وزارت خانه هستش. در وزارت امور خارجه فکر کنم چیزی به نام بازنشستگی دیگر وجود ندارد. چون ماشاءالله همه بالای 33 سال سابقه دارند. اکثرا مدیر کل ها هم دو شغله هستند. هم استاد دانشگاه هم دیپلمات. آقای وزیر لطفا این سفرائی که بالای سه و چهار سال در ماموریت هستند رو اتمام ماموریتشان را صادر کنید و سفرا و دیپلماتت هایی رو به ماموریت بفرستید که حداقل زبان انگلیسی رو تسلط کامل داشته باشند. عملکرد سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در شأن نظام نیست. خیلی از کارشناسان و کارمندان سفارتخانه های ایران در خارج از کشور فقط به فکر یورو جمع کردن هستند. یا اینکه در حین ماموریتشون به فکر این هستند که چگونه فرزندانشون رو در دانشگاه های خارج از کشور ثبت نام کنند. این باعث میشه دلسوزی به کار ندهند و ایرانیان خارج از کشور رضایتی از عملکرد نمایندگی های ایران متاسفانه نداشته باشند. لذا همچین گاف هایی هم دور از ذهن نیست!!
  • ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اینهم از نتیجه ی لغو روادید یکجانبه
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اما یک سوال که اینجا هیچ کس ازت نپرسیده؟!!؟ تو از کجا خبر داری این هنرپیشه فیلمهای مستهجن هست ؟!؟!! نگاه می کنید؟!؟! پیگیری فیلمهاش را داشتید که خوب خبر دارید و تنها سایت خبری هستید که اعلام کرده ؟!؟! چون معمولا کسانی که علاقه به این نوع موضوعات دارند کاملا این نوع هنرفساد کنها را هم می شناسند !!! در انتشار خبر دقت کنید لااقل اگر مردم چیزی از این موضوع
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اما یک سوال که اینجا هیچ کس ازت نپرسیده؟!!؟ تو از کجا خبر داری این هنرپیشه فیلمهای مستهجن هست ؟!؟!! نگاه می کنید؟!؟! پیگیری فیلمهاش را داشتید که خوب خبر دارید و تنها سایت خبری هستید که اعلام کرده ؟!؟! چون معمولا کسانی که علاقه به این نوع موضوعات دارند کاملا این نوع هنرفساد کنها را هم می شناسند !!! در انتشار خبر دقت کنید لااقل اگر مردم چیزی از این موضوع
  • ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    لااقل اگر مردم بیچاره چیزی از این موضوعات نمی دونند و خبر ندارند و نمی شناسند ؛شما کاربراتون را درست بشناسید و بدونید زن و دختر و مادر و خواهر و جوان و پیر و همه نوع افراددرکانال و سایت شماها رفت و آمد دارند و شما ها همین جوری بی مهابا دست به انتشار این نوع اخبار با این تیترهای مذبله ای می زنید خوب اگر متوجه شدید نامه بزنید وزارت اطلاعات وزارت خارجه و جاهای مربوطه احتیاج نیست بی عقلی کنید و شرم و فسق و فساد را به رخ همه بکشید
  • مجتبی ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بابا زیاد تند نرید طرف هر کاره بوده در ایران که این کار را انجام نداده که. اومده دماغش را عمل کرده و رفته. همین . اتفاقا اگه وزارت خارجه محکوم کنه خبرش در جهان میپیچه و هزاران بازدید کننده برای این خانوم جذب میشه . در واقع مجانی براش تبلیغ می کنید و در جهان مشهورش می کنید یک مقدار تامل کنید و این خانم را مشهور نکنید
  • مجتبی ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    برای این خانم تبلیغ نکنید کارتون اشتباهه . یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی را نباید سر تیتر خبرها کرد . اگه وزارت خارجه محکوم کنه تبلیغ این خانوم جهانی میشه و بازدید کنندگان بیشتری جذبش میشن . یک مقدار سیاست یاد بگیرید
  • ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اره دیگه شنیده مردم میگن بهترین کارگردان ایرانی بدلیل قصور پزشکی فوت کرده، اومده تا به بدخواهان این کشور ثابت کنه پزشکان ایرانی بهترینند.
  • ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر با احترام به قوانین است پس ملاقاتها و فعالیتهای جهتدار این قسم افراد چه معنی میدهد متاسفانه در این مملکت موجوداتی ظهور کرده اند که سقف خواسته هایشان شده هم شکلی و فقط هم شکلی با غربیان و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی فروگذار نیستند حتی شده وطن فروختن با توجیه جهان وطنی
  • ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    نمیدونم به خاطر این مصیبت آیه استرجاع رو بخونم یا فاتحه ای بر آرمان ها، ارزش ها و مقدساتی که به خاطرش انقلاب کردیم و خون دادیم.
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بازیگر مستهجنه
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بازیگر است . انچه دیده اید نقش واقعی اش نیست . اگر شما در فیلم نقش یک دزد را بازی کنید دلیل نیست که حتما دزد باشید .
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    انقدر ساده نباشید مطمئنا منظورش فقط آمدن و رفتن نیست ضمنا مشرق جان تا وقتی که وزارت اطلاعات دولتی باشد اوضاع همین است
  • ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    با اين كارها دكتر ظريف رو نمي تونين خراب كنين. ضمناً نميشه كه به جرم بازي در فيلم غيراخلاقي، كسي رو ممنوع الورود كرد. ملاك، حالِ افراد است و كسي كه با حجاب و ويزاي قانوني وارد ايران شده و به طور قانوني هم خارج شده، جايي براي اعتراض نداره.
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    شما که تو فیلمهاتون مامورین اطلاعاتیتون خیلی قوی هستن چرا اونا نتونستن جلوی ورودشو بگیرن؟ واسه عیاشی نیومده عزیزان افراطی. هر کی هست هر کی بوده اومده زیر قوانین جمهوری اسلامی. مهم اینه که ادم مشهوری برای جراحی به ایران اومده اونم با اونهمه تبلیغات متفی علیه ایران. دیگه گذشت دوره ی ابریزانی اخه شماها کی هستید که وزارت خارجه ای به این بزرگی بخواد به دلواپسی شما جواب بده برید همون شایعات تلگرامی رو دنبال کنید. همه دنبال شکافت هسته ی اتم و طراحی های جدید و زندگی در سیارات دیگر هستند این جماعت افراطی فقط دنبال مزخرفات. گهگداری چهار تا ماکت هم رونمایی میکنن میگن جنگنده ی نسل شیشه!
  • ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    آخه مشرق از هر چی حتی دانه نخود میخواد واسه این دولت شمشیر بکشه... کثیف تر از سایت مشرق خود آرمان نیوز و رجا نیوز هستن
  • ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    از 50 درصد دخترای تهرانی حجابش بهتره
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ایشان به عنوان توریست درمانی وارد ایران شدند که نه تنها بد نیست که به عنوان یک کیس موفق باید تبلیغ و افزایش یابد. اینقدر مسایل رو پیچیده نکنین.
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خداییش اینجور که شما گرفتید واقعا بیکارید !!!!!!!!!!1 در کشور رو که نمی شه گل گرقت آقای جون همه جای دنیا همه می رن هر چیز الکی واسه شما می شه یه فیلم سینمایی که همه چی رو کشش می دین در حالی که واقعیات تلخ و فساد های بزرگ و هزاران مشکل اصلی رو فراموش کردید
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    حالا واقعا قانونی وجود داره که بر اساس اون از ورود این خانم جلوگیری میکرده؟
  • هموطن ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    شما اگه خارج رفته باشید که انشاا.. رفتی میبینی که حتی دستشویی هم که بری تحت کنترلی تازه شاید برا خرید با تور بری حالا چطور یکنفر که معلوم نیست با چه نیتی آمده تو کشور همینطور ازش میگذری تازه اگه برا توریست درمانی آمده که پولش میره توجیب دکترها و شرش برا مردم عادی
  • هموطن ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بابا اون بی حجابهای تهران تهرانی نیستند چون تهرانیهای اصیل تو مناطق مرکزی حجاب دارند . اینها دهاتیهایی هستند که از طریق رانت وضعشون خوب شده یا از روی فقر پول ندارن چادر بخرند یک مانتو میخرن 15000 تومان
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این کشور برای هر جب خاکش خون یه شهید ریخته شده....
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ناقلا از کجا فهمیدی بازیگر فیلم های مستهجنه نکنه یواشکی فیلم هایش رو نگاه می کنی موش بخورتت الهی
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    از مواهب برجام اینه که پورن استار میاد ایران اما بوینگ نمیاد
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    دستاوردهای برجام همین حضور مجری من و تو در جشنواره فجر و این بازیگر امریکایی لای عمل دماغ بوده! آخه خودمون خیلی کم داشتیم از اینا! برجام برای مردم هیچی نداشت...
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    وقتی امریکایی قوانینی برای ورد افراد به ظن خودشان مساله دار از جمله ابوطالبی دارن ما نداریم؟
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این که شبیه بعضی دخترای معلوم الحال وطنیه....
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بهترین فرصت برای تبلیغ گردشگر و توریست درمانی -
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    آفرین
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    1- مطمئنا این نام واقعی این شخص نیست و اسم مستعار بلانسبت هنری است. (از کلمات این اسم مشخص است) و اصولا بازیگران و خواننده های معروف غربی از اسم واقعی خود استفاده نمی کنند. 2- لابد تعریف و تمجید هایی که از تهران و مردم آن کرده را بعضی ها به حساب دیپلماسی عمومی و ... می گذارند. 3- او تشکر ویژه ای از "یک دوست" کرده که اگر کمک او نبود این سفر محقق نمی شده. 4- اگر این اکانت و عکس قلابی باشد اهل فن (آی تی و شبکه های اجتماعی) لابد می توانند تشخیص بدهند 5-
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    رفتی پیدا کردی مقایسه هم کردیاااا
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    مسئله عمل جراحی از کجای این پست در آمده؟ در متن عکس بالا هیچ مطلبی مربوط به عمل جراحی نیست و گفته برای تعطیلات به تهران سفر کردم
  • حسين ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    مواظب برجام باشيد
  • حسين ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    مواظب برجام باشيد
  • امیر ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خنده دار بود مرسی
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    حالا برای بازگشت به امریکا ویزا میخاد هه هه هه
  • مهدی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ما نمیتونیم جلوی ورود افراد به کشور بگیریم چون اونور شغل بدی دارن ! ایشون توریسته پزشکی بوده اومده درمان کرده رفته از ایرانم تعریف کرده همین حالا درسته ما معتدیم خیلی پست و فاسد و جهنمیه ولی دلیل نمیشه وقتی جرمی مرتکب نشده تو ایران مقابله کنیم باهاش ! اتفاقا اینجا ایراد کار از ماس که جوانانمون این خانوم رو میشناسن !! کلی جوک ساختن براش و رفتن تو پیجش کلی حرف ... زدن ما باید یه فکری به حال خودمون بکنیم
  • کندی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    آمدم ایران مثل خودم دیدم ولی فیلمش موجود نبود
  • سید حسین ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    یارو مدافع تیم بلد نبود دفاع کنه بعد می گفت تقصیر از دروازه بانه که در مقابل چند تا مهاجم گل خورده. اگر بنا بود سپاه فقط مسؤول ورود و خروج باشه پس وزارت خارجه چه کاره است؟ معنی ویزا دادن چه می شود؟ بعد شما حاضرید هروفت خواستید به ایران وارد شوید دو هفته در فرودگاه منتظر بررسی صلاحیت باشید؟ عذر بدتر از گناه آوردن یعنی همین.
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    وزارت اطلاعات بیکار است؟! اینجا حرف از وزارت خارجه بوده که پاسپورت صادر کرده و اتفاقا کم اطلاع هم نیست
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    پاسپورت و کی صادر میکنه؟؟؟؟؟ سپاه؟؟؟؟ ضمنا مشخصه چقدر و برای کی حرمت قائلی
  • سلمان ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ناشناس 7.07 گرامی این خبر ابتدا در سایت تابناک نشر داده شد حالا شما که متخصص بهداشت رسانه ها هستید در مورد تابناک چه نظری دارید
  • سلمان ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اصولا یکی از روشهای قدیمی جاسوسی و نفوذ در عالم همین استفاده از فواحش و جاذبه های جنسی برای کسب اطلاعات هست
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    یعنی جراحی زیبایی بینی ما آنقدر پیشرفته است که بازیگران مشهور هم برای عمل به ایران می آیند مشرق ما رو گرفتی یا ما.... حساب کرده ای
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ننگ بر این کارمندانی که پول مفت دارن میگیرن در جاهایی که باید از ابرو و عزت مردم دفاع کنند و کوتاهی میکنن خداروشکر که از ننگ کارمند بودن درامدم و رفتم کار ازاد
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    قصه اينقدر مهمه؟ مي آيند و مي روند. ايراني ها هم ميروند و مي آيند. حضور همين فرد بهترين ضد تبليغي كه عليه ايران وجود دارد.
  • مهرداد ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اینها همش نقشه نفوذ فرهنگ برهنگی - زنیکه داره با حرفاش مردم ما رو که تو پاکی وعفاف ودینداری حرف ندارن داره خام میکنه -قسم میخورم ورود این زن به این اتفاقی نبوده بلکه بخشی از هجمه فرهنگی غربه که با هماهنگی کشورهای دشمن اروپایی آمریکایی طراحی شده تا جوونهای ما رو به انحطاط اخلاقی بکشونند و پورن وپورن بازی قباحتش ازبین بره-مگه جا قحطی بود برای عمل لینی،که اومده خاک کشور ما رو نجس کنه!!!!
  • ایران ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اومده که اومده به شما چه ربطی دارد عقب افتاده ها؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    آره بابا حضور ایشون همه مشکلاتمون را حل میکنه!
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    زهر مار
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    وای خدا منتظر سخنرانی های آتشین دکترینولوژیست های عزیز حسن عباسی و رائفیپور در این رابطه هستیم عالی بود
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    روحانی مچکریم‌
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    حالا اومده دماغ عمل کرده رفته دیگه کاری نکرده که تازه هیچ کس هم نشناختتش وزارتت خارجه چه جوی باید میشناختتش آیا ؟
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خب اینکه فیلمهاشم هست . نیاز به 4 شاهد نداریم. نمیشه بگیریدش وسط میدون آزادی تهران شلاقش بزنید؟ 100 ضربه
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    چیکار دارید چیکارس اولا که وارد مسایل شخصی نشید ثانیا دلش پاکه مهم اینه که دل پاک یاشه
  • محسن ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    شما راضی هستی که یک فاحشه به عنوان میهمان به خانه ات وارد شود. آیا از او پذیرایی میکنی؟ فکر نمیکنی چه تأثیری روی اعضای خانواده ات میگذارد؟
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سوال من این است که اگر این موجود در ایران دنبال چه چیزی آمده؟ مگر جراج بینی در کشور خودش کم است که آمده اینجا؟ بهترین جراحهای بینی در اروگا و آمریکا هستند بعد یارو پا شده از ینگه دنیا اومده ایران؟ هوش اطلاعاتی زیادی نمیخواهد که بفهمیم این ماجرا کاسه ای زیر نیم کاسه دارد... در ضمن پشت سر تقریبا تمام تجارت مستهجن اسرائیلیها قرار دارند. حالا یک بار خبرنگارشون رو میفرستند ویک بار هم بدکارشون را.
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ورودبازیگر به کشور چه ایرادی داره؟ دلش پاک ویاناپاک به ماچه.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    دمش گرم یه اجنبی اومده ایران و این قدر خوشش اومده حالا هر کی میخاد باشه
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    چیکار دارید چیکارس اولا که وارد مسایل شخصی نشید ثانیا دلش پاکه مهم اینه که دل پاک یاشه
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سوال اینکه داخل ایران جرمی مرتکب شده ایشون؟ اگه نه که طرف خارج از ایران هر شغلی داره دقیقا به شما چه ربطی داره!!!
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اخه يك فكركنين ببينين عاقلانه است خانوم تنها براي عمل دماغ ازاون وردنيا امده واقعا عاقلانه است؟؟؟؟؟؟؟
  • Reza ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    گشت ارشاد باید بیاد بگیرتش
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    شااااهکارید همتون!!
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بعد از برجام قرار بود تکنولوژی و هواپیما وارد بشه چرا هی کلمن و این خانم و .. وارد میشه اخه؟!!! البته داستان زنان خیابانی و دادن کارت سلامت هم جای تامل داره هااا شاید از تجربیات این بازیگر امریکایی میخواستند استفاده کنند!!
  • خوزستان خیلی گرم ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    داداش ربطی به وزارت اطلاعات نداره.... مگه اون بیکاره بیفته دنبال فاحشه های بین المللی . اگه وقتشو رو این کارای بی ارزش بذاره یهو می ترکید میرید رو هوا یا فردا محله تون دست وحشی های تکفیری خر تو خر میشه یهو میبینی سرت بریدن دادن تو دستت باش فوتبال کنی....
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    باشه دلش پاکه به پاکی دل تو
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    این طرف دیده برجام رو امضا کردن گفته برم ایران قیمت دکتر ارزون تره نمی دونه مردم ایران دارند تواین همه گرفتاری دست و پنجه نرم می کنند و خودشون نمی تونند دکتر برن از گرونی اما آدرس اشتباهی به این بیچاره دادند چون باید میلیونی اخ کنه و بذاره بره
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    با این اراجیف اون دنیا هیچ راه فراری نخواهید داشت
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ?????!!!!!!!!
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    باورکن نمیشناختم مشرق باعث شد برم تحقیق.
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    به هرحال ادمها میتونن بیان و برن به شرطی که اشاعه فحشا نداشته باشه، کسی هم نشناسدش که چیز حاصی نیست... خب نود درصد هالیوودیها یه فیلم خانواذگی(!!) دارن دیگه... اما ... خداوکیلی شما قبول میکنین طرف برای عمل دماغ اومده باشه ایران؟؟!!!؟
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    تو دیگه چقدر ناپاکی که دل یه فاحشه جلو دوربین رو پاک میدونی!!!
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اهمیت جاسوس یودن خیلی کمتر از اهمیت فاحشه بودنه گیرم اصلا جاسوس نباشه و برای مبتزل کردن فرهنگ ما نیودمده باشه همین حضورش هم باید جلوگیری بشه
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    والا تا جایی که ما دیدیم آمریکایی خیلی تو فیلماشون مامورین اطلاعاتیو و آرنولد دارن نه ایرانیا بعد کب گفته زیر نطارت قوانین آومده ؟؟ ها همین الان خیلی ها تو همین دولت قوانین رو دور زدن حقوق نجومی گرفتن اینا زیر قوانین نبودن؟؟
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    تویی که نوشتی اشکالی نداره اگر میدونستی چه تیترهایی بر علیه کشور در خبرگذاری های دنیا بخاطره این زن نوشتن هیچ وقت این حرفو نمیزدی که نیت این حرامی های تمریکایی و دشمنان داخلی مان چیست مرگ بر تفکر غربی
  • محمود ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق تو با اینکارت داری این خانمو معروف میکنی و کسانی مثل من که نمیفهمیدم و نمیشناختمش باعث شدی که تحقیق کنم که این خانم کی بوده؟ کارش چیه؟ توی چندتا فیلم بازی کرده ? نقش اول داشته یا......ول کن بابا سرپوش بذار رو این خبرا تا صداش درنیاد
  • مهدی ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خوش اومد؛ قدمش رو چشم.
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خطاب به این علامه های حقوقدان و مدافع شهوت نه آزادی که مدعی شدن که به کسی ربطی نداره ایشان چه کاره هست و چون تو ایران کاری نکرده کسی هم حق نداره کاری بهش داشته باشه و باید بتونه به دات بیاد و بره! طبق منطق شما اگه یه دزد، آدمکش، معتاد و یا قاچاقچی بیاد در خونه شما تا یه چند روزی صفا کنه و بره شما حتما باید راش بدین بیاد و مانع آزادیش در ورود به خونه تون نشید، به شما چه ربطی داره که این بابا بیرون دزده یا قاچاقچی یا آدمکش؟ مادام که تو خونه شما کاری نکرده باید آزاد باشه بیاد خونه شما دیگه! حتی کاروانسرا هم این کار رو نمیکنه، پس چرا دیگه مردم در و قفل و دزدگیر میزارن! طرف از خونه همسایه دزدی کرده، به شما چه، ترسیده بگیرنش، اوم ه خونه شما استراحت، دزدی که نکرده از شما. باید بهش خیر مقدم بگید دیگه! نه؟ آنهایی هم که مدعی درج آیم مطالب فقط مردم رو حریصتر میکنه دنبال عکسش برن، نه جانم! مردم 2 دسته هستن! با تقوی، بی تقوی! با تقوی در هر حال دنبال این چیزها نیست، بی تقوی هم در هر حال دنبال این چیزها هست. حالا این یا یکی دیگه! جالب اینجاست که طبق آمار گوگل ایران از پر بازدید کننده ترین مردم از سایتهای مستهجن رو داره! اینجوری نیست که یه فاحشه بیاد مردم چشم و گوش بسته باشن، همینکه یکی اعتراض کنه بگین خفه چشم و گوش مردم رو باز نکن! فکر کردین این همه اشک تمساح و گریه برای سرعت اینترنت واقعا برای چیه؟ تحقیق علمی؟! نه جانم برای راحتتر آپلود و دانلود کردن محتویات مستهجنه. حد اقل آمار گوگل اینرو ثابت کرده و جای انکاری نیست! اون کسی هم که گناه وزارت خارجه رو میخواد گردن مامور فرودگاه بندازه خر خودشه! سفارت در خارج ویزا رو صادر کرده! مامور بیچاره نیروی انتظامی هم که فقط پاسپورت و ویزا رو چک میکنه! این گناه بزرگ اول به گردن وزارت امور خارجه و دوم به گردن سازمانهای بی اطلا اطلاعاتیست!
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چرا اینقدر شلوغش میکنید هنوز که ثابت نشده اومده بزارید ثابت شه بعد اینقدر بحث کنید
  • پیمان ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    حالامگه کارمندهای وزارت اطلاعات بیکارند بشینند تمام فیلمهای پورنو دنیا رو نگاه کنند بازیگراشو شناسایی کنند که مبادا یکی از اونا بیاد تو ایران دماغ عمل کنه. چون یک سریها دنبال بهونه میگردند که جنجال راه بندازند
  • محمد صابر ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    اشکالش اینه که ایران سطل آشغال که نیست هرکی بیاد بره. دوما: اومدنش چه نفعی برای ما داره که بیاد تازه اگر ضرر نداشته باشه. شما اگر یک خانه داشته باشی هر آشغال بد سابقه ای بیاد توش ناراحت نمیشی؟
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    اون دکنر جراح الان کجاست ?معرف این زن هرزه کی بوده ?فکر کنم باز تهش برسه به خانم های طرفدار بی حجابی با مسئولیت بالا.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مواظب ناموست باش که ازش تقلید نکنه خوش غیرت
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    خبر جعلی بوده. ایسنتاگرام جاعل هم حذف و فیلتر شد. حتی اخبار مربوط به وزارت خارجه و ... را خودش ساخته بوده. می تونید بررسی بفرمایید
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 1
    متاسفانه طرز تفکر بعضی از نظر دهندگان مدل داعشیه...هر کس رو تو قبر خودش میذارن تو کشور خودمون کم از این نمونه ها نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس