نغمه شریعت‌پناهی در مصاحبه با رویترز به ویژگی‌های اخلاقی همسرش سعید عابدینی اشاره می‌کند و از یک زندگی مملو از آزار و اذیت جنسی، روحی، روانی و جسمی از سوی شوهرش می‌گوید و اینکه سعید به‌شدت به تصاویر پورن و غیراخلاقی اعتیاد داشته است.

گروه جنگ نرم مشرق- بیش از دو هفته از تبادل زندانی‌ها میان دولت ایران و آمریکا می‌گذرد؛ یکی از پرحاشیه‌ترین این زندانی‌ها سعید عابدینی است که نه به‌واسطه جرم بلکه به دلیل فعالیت‌های همسر وی، نغمه عابدینی (شریعت‌پناهی) علیه جمهوری اسلامی و همچنین افشاگری نغمه از شخصیت شوهرش معروف شده بود.

نغمه عابدینی (شریعت‌پناهی) که جریانی را با کمک سیاست‌مداران آمریکایی برای آزادی همسرش راه انداخته بود، در جدیدترین مصاحبه خود با «رویترز» به ویژگی‌های اخلاقی سعید عابدینی اشاره می‌کند و از یک زندگی مملو از آزار و اذیت جنسی، روحی، روانی، و جسمی از سوی شوهرش می‌گوید و اینکه سعید به شدت به تصاویر پورن و غیراخلاقی اعتیاد داشت.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
نغمه عابدینی در جدیدترین مصاحبه خود با «رویترز» گفت که شوهرش به شدت به تصاویر پورن و غیراخلاقی اعتیاد داشت

سعید عابدینی
و پروژه نفوذ آمریکا

سعید عابدینی که با ارتداد از اسلام، به مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) روی آورد و دارای تابعیت آمریکایی است، در تابستان 1391 بازداشت شد. اتهام عابدینی جاسوسی، ارتباط با دول متخاصم و تبلیغ علیه نظام و دین مبین اسلام بود و تنها به تحمل هشت سال زندان محکوم شد.

درواقع سعید عابدینی یک کشیش "پورنوکرات" بود؛ پورنوکرات یا "نَفس‌سالار" کسی است که بر اساس نفسانیات خود عمل می‌کند و عابدینی نیز به لباس کشیش مسیحی تبشیری (صهیونیستی) درآمده تا بتواند به هوس‌های خود بدون محدودیت‌های اخلاقی بپردازد. این ویژگی‌ها وی را به خدمت دستگاه اطلاعاتی آمریکا درآورد تا خدمات خود را به دولت آمریکا در ایران شروع کند.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
سعید عابدینی یک کشیش "پورنوکرات" بود؛ پورنوکرات یا "نَفس‌سالار" کسی است که بر اساس نفسانیات خود عمل می‌کند

بعضی فعالیت‌های سعید عابدینی که در راستای پروژه نفوذ قرار داشت، به شرح زیر است:

1. ایجاد و راه‌اندازی کلیساهای خانگی (غیرقانونی) در مرکزیت پایتخت. وی در فاصله سال‌های 2000 تا زمان بازداشت بیش از یکصد کلیسای خانگی را در سرار کشور سامان‌دهی و صدها نفر را مرتد کرده بود.

2. ایجاد شبکه‌های اقتصادی کلان جهت تامین هزینه‌های تبلیغات مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) در اقصی نقاط کشور.

3. ایجاد پرورشگاه‌های متعدد در شهرهای مختلف و تغییر عقیده کودکان و نوجوانان طی پروسه‌ای بلند مدت.

4. انتقال خبرهای داخل کشور (جاسوسی).

5. جذب جوانان و نوجوانان که از نظر اعتقادی سست و در درجه پایین‌تری در جامعه قرار دارند.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
سعید عابدینی در حلقه شاگردان کلیسای خانگی

6. جذب افراد بی‌سرپرست و بی‌خانمان و تغییر دین این افراد و استفاده ابزاری در جهت جاسوسی.

7. جذب دختران و پسران فراری از خانه.

8. جذب افراد معتاد که در مراحل ترک اعتیاد هستند، به ویژه در کمپ‌های بازپروری.

9. جذب افرادی که دارای مشکلات عاطفی و احساسی هستند.

10. جذب بعضا افرادی که نارضایتی‌هایی از عملکرد سیستم حکومتی دارند.

شروع پروژه تبلیغات علیه جمهوری اسلامی توسط نغمه عابدینی (شریعت‌پناهی)

پس از دستگیری سعید عابدینی، پروژه متحد کردن دسته‌های از هم گسیخته مسیحیت تبشیری (صهیونیستی)، به بهانه دستگیری سعید عابدینی توسط نغمه عابدینی (شریعت‌پناهی) آغاز گردید. در واقع نغمه عابدینی پرونده همسرش را به کمک سیاست‌مداران آمریکایی و حمایت‌های اعضای جامعه مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) به یکی از مهم‌ترین بهانه‌های تبلیغات حقوق بشری علیه ایران تبدیل کرد و با راه‌اندازی کمپین برای آزادی همسرش و با دیدارهای متعدد با مسیحیان کشورهای مختلف و حتی دیدار با اوباما همچنین برگزاری نشست‌های خبری در شبکه‌های فاکس نیوز، سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و رسانه‌های مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) و تلاش برای رساندن پرونده همسرش به شورای حقوق بشر سازمان ملل، منجر به افزایش فشارهای دیپلماتیک و حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی شد.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
نغمه عابدینی پرونده همسرش را به کمک سیاست‌مداران آمریکایی و حمایت‌های اعضای جامعه مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) به یکی از مهم‌ترین بهانه‌های تبلیغات حقوق بشری علیه ایران تبدیل کرد

در جمع سازمان‌ها و گروه‌های سرشناسی که با وی همکاری می‌کنند، می‌توان به مرکز آمریکایی حقوق و عدالت که یک موسسه مسیحی معروف حقوقی است و نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری از جمله "تد کروز"، "مارکو روبیو" و "فرانکلین گراهام" اشاره کرد.

نغمه شریعت‌پناهی که به‌واسطه ارتداد والدینش از اسلام در آمریکا در 9 سالگی مسیحی شده است، در سال ۲۰۰۲ و طی یک مأموریت به ایران آمده بود تا اقوام خود را مسیحی‌ کند؛ وی در آنجا با سعید که در سال ۷۸ مسیحی شده و یک کلیسای خانگی داشت، آشنا و ازدواج کرده است. نغمه شریعت‌پناهی از سال 83 تا 91 به‌واسطه دو بار بازجویی و دستگیری شوهرش در ایران، از فعالیت‌های غیرقانونی سعید عابدینی آگاه بود، اما باز با آوردن دو کودک خود در رسانه‌های جهان که پدرشان در زندان کشور ایران است، به تحریک احساسات علیه جمهوری اسلامی پرداخت.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
نغمه عابدینی که از فعالیت‌های غیرقانونی همسرش در ایران آگاه بود، اما باز با آوردن دو کودک خود در رسانه‌های جهان و با راه‌اندازی کمپین برای آزادی همسرش به تحریک احساسات علیه جمهوری اسلامی پرداخت.

برخی فعالیت‌های نغمه شریعت‌پناهی در آمریکا و دیگر کشورها که در راستای ایران‌هراسی و فشارهای دیپلماسی بر روند فعالیت‌های سیاسی ایران در خارج از کشور بود، به شرح زیر است:

1. ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان فرق مسیحیت در غرب، با سوءاستفاده از دستگیری سعید عابدینی.

2. خط دهی و ایجاد انسجام فرق مسیحیت جهت برگزاری راه‌پیمایی ضد ایرانی.

3. ایجاد کمپین و راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی با کمک سازمان‌های تبشیری.

4. سخنرانی در شهرها‌، ایالت‌ها، سازمان‌ و نهادهای دولتی، دانشگاه‌ها و کلیساهای مختلف.

5. جهانی کردن دستگیری سعید عابدینی جهت فشار به روابط دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی ایران.


تزلزل نغمه عابدینی (شریعت‌پناهی) برای ادامه حمایت از سعید عابدینی

فعالیت‌های نغمه عابدینی علیه جمهوری اسلامی برای آزادی همسرش ادامه داشت تا اینکه با تغییر جهتی غیرمنتظره در آبان ماه امسال، وی در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن پست» پرده از چهره واقعی سعید عابدینی برداشت و انصراف خود را از کارزار آزادی همسرش اعلام کرد. او در این مصاحبه گفت که همسرش انواع بدرفتاری‌ها از قبیل آزار جنسی به سبب اعتیاد به تصاویر پورن و آزارهای فیزیکی و روانی را از ابتدای زندگی مشترک‌شان علیه او انجام داده است.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
نغمه عابدینی با تغییر جهتی غیرمنتظره در آبان ماه امسال، در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن پست» پرده از چهره واقعی سعید عابدینی برداشت و انصراف خود را از کارزار آزادی همسرش اعلام کرد.

روزنامه «واشنگتن پست» نوشت نغمه عابدینی، پس از بازداشت همسرش در سال ۲۰۱۲ میلادی به یک چهره مبارز در امر آزادی مذهب تبدیل شده بود؛ اما او دو سخنرانی خود در همین زمینه را لغو کرده است. خبری که صدای آمریکا آن را اعلام و سپس حذف کرد.

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
صدای آمریکا خبر انصراف نغمه عابدینی را اعلام و سپس حذف کرد و دوباره اظهار پشیمانی وی را از انصراف منتشر کرد.

بعد از این انصراف، دوباره نغمه عابدینی با صدای آمریکا تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند: «من از ارسال مطالبی که منعکس شده، پشیمان هستم. این مطالب تحت فشار شدید روانی و احساسی ابراز شد. من قصد دارم برای التیام این وضعیت، سکوت کنم و وقت بیشتری را با فرزندانم بگذرانم. من کماکان برای آزادی شوهرم دعا و تلاش می‌کنم، چرا‌که او به خاطر ایمان به مسیحیت، در ایران مورد ظلم قرار گرفته است».

البته سعید عابدینی مشکلات اخلاقی بسیاری دارد که پیشتر مشرق در گزارشی تحت عنوان «از هوس‌بازی‌ با نام کشیش تا ترویج مسیحیت صهیونیستی در ایران» به آن پرداخت، اما مسئله‌مهم‌تر رفتارشناسی نغمه عابدینی است که در حمایت از شوهر هوس‌باز خود دچار تزلزل می‌شود.

نکته جالب در اینجاست که این تغییر رفتار نغمه عابدینی با آزاد شدن همسرش از ایران متوقف نشد؛ پنج روز پس از آزادی سعید عابدینی از زندان، نغمه عابدینی بدون آن‌که به استقبال وی برود، در دادگاهی در شهر بویس درخواست طلاق کرد. در گزارش جدید روزنامه «واشنگتن پست» در همین رابطه آمده است: «نغمه می‌گوید که در خلال زندگی زناشویی از سوی همسرش مورد بدرفتاری جسمی و روانی قرار داشته و بیشتر دوران زندگی خود را با چنین بدرفتاری‌هایی سپری کرده است».

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
گزارش جدید «واشنگتن پست» تحت عنوان «ماجرای عجیب کشیشی که در ایران از زندان آزاد شد و همسرش وی را به بدرفتاری متهم می‌کند»، به درگیری نغمه با همسرش می‌پردازد.

به نوشته روزنامه «استیسمن» چاپ ایداهو، ماجرای بدرفتاری سعید با وی دست کم به سال ٢٠٠٧ بر می‌گردد. در آن سال سعید به جرم حمله به همسرش به یک سال تحت نظر قرار داشتن و ٩٠ روز حبس تعلیقی محکوم شد.

اوج این تزلزل رفتاری را می‌توان در پست فیس‌بوکی ماه نوامبر نغمه عابدینی جست که وی از مشکلات زندگی‌اش که از سال ٢٠٠٤ آغاز شده، پرده برداشت و از اینکه سال‌ها درباره بدرفتاری شوهرش سکوت اختیار کرده است، عذر خواهی کرد. وی در فیس‌بوک خود نوشت: «از اینکه سال‌ها مساله بدرفتاری شوهرم را در بیشتر سال‌های زندگی مشترک‌مان پنهان نگه داشتم، پوزش می‌خواهم و از همه می‌خواهم که من را از این بابت عفو کنند».

کشیش پورنوکراتی که عامل نفوذ آمریکا در ایران بود + فهرست پروژه‌‌ها /// در حال ویرایش
نغمه عابدینی در پست فیس‌بوکی ماه نوامبر از هوادارانش ز اینکه سال‌ها درباره بدرفتاری شوهرش سکوت اختیار کرده است، عذر خواهی کرد.

این اتفاقات نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی از راه‌های مختلف مانند ترویج فرقه‌های ساختگی مانند مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) و جذب افراد ضعیف به این جریان، مود نفوذ قرار می‌گیرد و حتی زمانی که با عوامل آنها برخورد می‌شود، با سواستفاده و وسیله قرار دادن آدم‌های ضعیفی مانند نغمه عابدینی(شریعت‌پناهی)، به هزینه‌سازی و فشار علیه نظام دست می‌زنند تا چهره ایران را در جهان مخدوش کنند که البته در مواردی مانند سعید عابدینی افشا می‌شوند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 2
    یه سری فریب خورده ان اینکه عکس این ها منتشر بشه و گفته بشه که این ها معتاد و فراری از خانه و مشکلات روحی روانی داشتن به نظر زیاد با معیارهای یک جامعه اسلامی هماهنگ نیست .
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    بله این است قدرت رسانه دی دی دی دید
  • ناشناس ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    2 0
    مرگ بر آمریکا و عوامل نفوذیش .
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    2 0
    بي پدر مرتد رو مي كشتيد....
  • ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    5 0
    ببین دینو با هوسبازی به کجاها که نکشوندن
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 2
    چکار کنیم حالا؟!
  • علوی ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    4 0
    افرادی که در ایران به دنبال مکاتب دیگر می روند دنبال آزادی بی قید و شرط هستند تا آزاد باشند و دنبال بندگی خدا نیستند چرا که اگر دنبال بندگی بودند کاملترین آن در اسلام است. پس مسیحسیت بد نام شده است. اینها منحرف شده اند نه مسیحی
  • امیر ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    1 0
    کاری نکن، یه ذره فکر کن.
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 4
    والله من موندم الان بخوابم یا برم دشوییی. خوب مشرق عزیز آخرش داستان قید میکردی تکلیف ما چیه چه کار کنم من قعل کردم
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    یعنی از یه طرف به شدت ازش متنفر بوده و از طرف دیگه به شدت دوستش داشته؟؟؟؟؟ یعنی چی؟
  • رمضانی ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    وقتی که برخی مساجد ایران علی الخصوص در روستاها روحانی حضور دائمی ندارد ، نباید توقع داشت که چنین اتفاقی نیفتد ، متاسفانه حضور روحانیت در مساجد و بین مردم بسیار کم رنگ شده است و همه این بزرگواران رفتند حوزه های قم و مشهد و تنها در ماه مبارک رمضان و ماه محرم بین مردم می آیند
  • سید دکتر محمود ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    5 0
    مسیحیت از آنچه حضرت مسیح عرضه نموده منحرف شده و این نکته در قرآن کریم مورد اشاره قرار گرفته .بطور خلاصه مسیحیت امروز معتقد است انسان ذاتا" گناهکار است و خداوند پسر خود (مسیح) را فرستاده است تا خونش را بریزند و با این خون سایر خونهای ریخته شده را ببخشد!!!! از آنطرف متاسفانه امروزه آنقدر مذهب شیعه از ا اصل خود فاصله گرفته و غلات و مفوضه هرآنجه را که خواستند به نام مذهب به مردم عرضه کردند که امروز اکثریت افراد به دلیل پی بردن به این غلوها از دین خارج میشوند. راه حل آن است که با شناساندن چهره حقیقی مسیحیت منحرف شده و زدودن بدعتها و خرافات از دین اسلام مردم را به راه راست هدایت نمود.
  • بیسیمچی ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    طرف چشمای ناپاکی داره.
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    پورنوکرات یعنی چی؟
  • سید دکتر محمود ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    توضیح داده در متن البته غلو کردند pornocrat از دو بخش پورنو ( سکس و..) و کرات تشکیل شده و یعنی کسانی که منششان پیروی از سکس و امیال جنسی است
  • سید دکتر محمود ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    کار از چشم گذشته عزیز من! یکی هرزه بصری است اما این عبدالشیطان تمام سلولهایش ناپاک شده خدایا ما را از رستگاران قرار بده
  • وحید ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق دمت گرم با واژه جدیدی که وارد فرهنگ سیاسی کردی: «پورنوکرات»!!! از فردا احزاب پورنوکرات هم بدون پوشش در کنگره آمریکا به دروس سکسولوژی می پردازند! درباره ی این زن و شوهر مرتد، همین کافی است که بدانیم این وطن فروشهای هرزه ی احمق، ملعبه ی دست دولتهای غربی هستند برای فشار بر ایران و الّا خودشان هم می دانند که مثلِ یک انگل، هیچ نقشی در فرآیندهای اجتماعی ایران ندارند.
  • ایرانی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    برای امریکا این زن و شوهر هیچ ارزشی ندارد فقط بدنبال این بودند که به اسم حقوق بشر بر علیه نظام اسلامی جنگ رسانه ای راه بیاندازند
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    دمتان به زلال کوثر دین ،مصفا باد که این تحلیل و اخبار زیبا را در معرض حفق جویان قرار دادید.
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    ای کاش می شد اعدامش کرد
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    بر پدر هر چی وطن فروش خائنه لعنت.
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    سید دکتر محمود می بینم آدم شدی و دیگه از آمریکا طرفداری نمی کنی آورین
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق جان خیلی اخبار این خانوم را پر رنگ نکن احتمالاً انصرافش تاکتیک بوده تا شوهرش هم قاطی سایر جاسوسها آزاد بشه دو روز که از آزادیش گذشت میبینی مصاحبه میکنه و خلاف این حرفها رو می زنه. بعد اون موقع میخوای چکار کنی اون خبرو؟ به دشمنان امیدی نیست. دل بهشون خوش نکن.
  • ناشناس ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    1 0
    جان من انتظار داری اینها فکر هم بکنند برای اینها هیچی مهم نیست جز زندگی گوسفندی یعنی شکم و شهوت. اینها همونایی هستن که میگن حجاب مهم نیست وضع بازیگر به ما چه ربطی داره جاسوسی به ما چه ربطی داره فقط و فقط زندگی گوسفندی
  • سید دکتر محمود ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    من کی از آمریکا دفاع کردم آخه انصاف ندارید.مسئله اینه که من نوکران واقعی آمریکا رو میشناسم اما شما چشمهایتان را بسته اید و نمیبینید
  • حسین ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    عزیز اینا رو که دیگه رسانه‌‌های داخل نگفتن، مصاحبه با رویتر بوده . من تو خود رویتر متن انگلیسیشو خوندم و به نظرم اینا تازه یه ذره لاپوشانی کردند وگرنه این سعید عابدینی یه جرثومه فساد و خلافکار عجیبی‌ بوده. واقعا بدا به حل دین و مذهبی‌ که این کشیش و تبلیغ کننده اون باشه.
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    فکر کنم چک اول رو که براش نوشتین سریع شوهره رو ول کرده بعد که دیده دبه کردین دوباره پا پس کشیده ،وقتی قولی می دین پاش باشین دیگه آخه خساست تاچه حد؟
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    احتمالا اختلال دو قطبی داشته
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    خداوند همیشه مکر ماکران رو به خودشون بر میگردونه امیدوارم دشمنان ایران هیچ گاه نتونن ایران عزیزمون رو به مشکل بندازند ممنون از اخبار شفافتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس