کد خبر 609118
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو گفت: به من محض تایید سهمیه عادل مجللی، به سرعت ویزای او صادر خواهد شد.

به گزارش مشرق، اصغر رحیمی درباره آخرین اقداماتی که پیش از ورود کاروان ایران به ریو در حال انجام گرفتن است، بیان‌ کرد: همه کارها به خوبی انجام گرفته و ثبت‌نام نهایی کاروان هم به اتمام رسیده است. ساختمان را هم به ما تخصیص دادند. اولین ساختمان از درب اصلی دهکده در اختیار کاروان ایران است که خدا را شکر مشکل خاصی ندارد.  اکثر اتاق‌ها سه و دو تخته است، اما نسبت به دوره‌های قبل شرایط ساختمان و دهکده بهتر است. البته هر چه به سمت بالاتر می‌رود نقص‌هایی در اتاق‌ها وجود دارد  که برخی از کشورها اعتراضاتی داشته‌اند، اما خدا را شکر برای ما هیچ مشکلی ندارد. برنامه تمرین و مسابقات ورزشکاران را گرفته‌ایم و کارها طبق روال در حال انجام شدن است.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که مشکلی از لحاظ انجام کارهای اداری برای حضور  عادل مجللی در  المپیک ریو وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: IOC دفتری در ریو دارد که به محض این که سهمیه عادل مجللی تایید شود چون مورد خاص محسوب می‌شود به سرعت کارهای مربوط به صدور ویزای او انجام می‌گیرد و مشکل خاصی برای حضور این ورزشکار در  المپیک ریو وجود ندارد.

سرپرست کاروان ایران در  المپیک ریو در مورد وضعیت  عمومی دهکده و نگرانی‌هایی که وجود داشت، تاکید کرد: در برزیل در فصل خنک به سر می بریم بنابراین  خیلی نگرانی بابت وجود پشه نیست. البته مسئولان برگزاری بازی‌ها به همه کاروان‌ها اسپری و کرم می‌دهند تا از آن استفاده کنند و به‌ هر حال جانب احتیاط رعایت شود. در مورد امنیت نیز مشکل خاصی در داخل دهکده وجود ندارد و من چیز خاصی را مشاهده نکرده‌ام. ورزشکاران هم که به ریو می آیند باید تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات قرار دهند.

او در مورد تغییر لباس رژه کاروان ایران نیز گفت: من زیاد در این مورد خبر ندارم. با مسئولان ایران که صحبت داشتم قرار است تغییراتی ایجاد شود و پس از اعمال آن در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد. به‌ هر حال انتخاب لباس موضوعی سلیقه‌ای است و کسی هم که به صورت انفرادی بخواهد برای خود لباس بخرد ممکن است از 20 مغازه دیدن کند و در نهایت به چیزی که مد نظرش است برسد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس