گروه‌های تروریستی که آمریکا و ترکیه آن‌ها را دوست «معتدل و میانه‌رو» می‌نامند، در اقدامی وحشیانه کودکی از آوارگان فلسطینی در شمال حلب سربریدند. این کودک مبتلا به تالاسمی بود.

به گزارش مشرق، تروریست‌های گروهک «نورالدین‌زنکی» سه‌شنبه (دیروز) در جنایتی جدید کاری کردند که برخی گفتند «صد رحمت بر مغول».

الاعلام الحربی در یادداشتی در این خصوص نوشت که آخر هفته، شبکه‌های ارتباط جمعی ویدئویی را دست به دست می‌کردند که حاکی از آن بود که تروریست‌های گروهک زنکی، یک کودک آواره فلسطینی 11 ساله به نام «عبدالله عیسی» که هنوز پشت لبش سبز نشده بود را اسیر و بعد سر از تنش جدا کردند.

تروریست‌ها در توجیه این کار زشت خود که با شنیدن آن موی بر تن آدمی سیخ می‌شود، گفتند عبدالله از نیروهای «لواء قدس فلسطین» بود و این نیروها در کنار نیروهای دولتی سوریه می‌جنگند.

عبدالله در پاسخ یکی از تروریست‌ها که از او می‌پرسید «آخرین آرزویت چیست»، گفت [به جای سر بریدن] تیربارانم کنید.

گروه‌های مسلح «میانه‌رو» آمریکا و ترکیه هم «کودکان» را سر می‌برند
عبدالله عیسی کودک فلسطینی 11 ساله

 الاعلام الحربی نوشت: ولی تروریست‌های جگر خوار امروز گفتند «قواص»!، نه خیر «عالذبح»، بلکه تو را ذبح خواهیم کرد و طولی نکشید که با گرفتن عکس «سلفی» و یادگاری از عبدالله، او را پشت وانت سر بریدند و به این کار افتخار کردند.

کاری که دیروز تروریست‌های نور الدین زنکی کرد، در مرام مغول‌ها هم نبود که برای کشتن کودکان و نوجوانان مجرم هم شرایطی تعیین کرده بودند.

گروهک تروریستی نور الدین به دنبال این جنایت وحشیانه که صدای سایر مخالفان سوری را هم بلند کرد، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که این اقدام «فردی» بوده و تروریست‌های این گروه «پایبند اصول حقوق بشر» هستند.

گروه‌های مسلح «میانه‌رو» آمریکا و ترکیه هم «کودکان» را سر می‌برند

 مجری شبکه الجزیره در تماسی که با سرگرد «عبدالله عبدالرزاق» سخنگوی این گروهک داشت، نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و از سخنگوی تروریست‌ها و دوستان معتدل آمریکا و ترکیه پرسید، چگونه این اقدام فردی بودی در حالی که چندین نفر با لباس و آرم گروهک شما اقدام به بریدن سر این نوجوان می‌کنند.

گروهک نورالدین‌زنکی، دوست «میانه‌رو» آمریکا و ترکیه

گروهک تروریستی نور الدین زنکی که در بین گروه‌‌های تروریستی حلب و ریف آن می‌جنگد، مورد حمایت ترکیه بوده و از زمان شکل‌ گیری خود با چندین گروه ائتلاف کرده و در آخرین ائتلاف خود به گروهک تروریستی «جبهه النصره» شاخه القاعده در سوریه پیوست.

این گروه تروریستی از ابتدای حوادث سال 2011 وارد جنگ با دولت سوریه شد و از آن زمان کمک و حمایت نامحدودی از اتاق عملیات «الموم» دریافت کرد که ایالات متحده آمریکا و ترکیه آن را مدیریت می‌کردند.

نور الدین زنکی از جمله گروه‌های تروریستی است که آمریکا به آن اعتماد دارد و با کمک ترکیه، بسیار تلاش می‌کند که آن را  در نشست‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به عنوان گروهی معتدل معرفی کند.

این دوست معتدل آمریکا، با هدف سرپوش گذاشتن بر افکار تکفیری و تندرو خود که به تازگی و در هماهنگی این گروه با تروریست‌های جبهة النصره آشکار شد، پرچم گروه «معتدل اسلامی» را علم کرده است.

این گروه تروریستی در ماه‌های آوریل و مایو شهر حلب را هدف حملات خمپاره‌ای و راکتی خود قرار داد و بر اثر آن صدها نفر کشته و زخمی شدند و در سایر مناطق مسکونی نیز دست به چنین اقداماتی زده است و همینک به حملات خمپاره‌ای خود روزانه ادامه می‌دهد.

تروریست‌های نور الدین زنکی پرونده قطوری از تجاوز به حقوق شهروندان سوری تحت سیطره خود دارند و به مغازه‌ها و شرکت‌ها در حلب یورش برده و اموال آن‌ها را مصادره و چپاول کرده‌اند و با ایجاد ایست‌های بازرسی اقدام به گرفتن مالیات از افراد ساکن در منطقه می‌کند.
و در آخرین جنایت‌های خود سر عبدالله را از تن خود جدا کردند که از بیماری تالاسمی رنج می‌برد. تروریست‌های نور الدین زنکی او را از یکی از کلینیک‌های اردوگاه آوارگان، در حالی که سرم به دست او وصل بود، ربوده بودند.

گروهک نورالدین زنکی همان گروهی است که غرب حامی تروریسم و در رأس آن‌ها آمریکا، دو پای خود را در یک کفش کرده و اصرار دارند که معتدل و میانه رو است و حتی به روسیه فشار آوردند که مواضع وابسته به این گروه و جیش الاسلام را هدف قرار ندهد.

سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی ویژه اوایل ماه جاری از نقض حقوق بشر توسط این گروه در حق ساکنان حلب و ادلب خبر داد و بر اساس این گزارش، نور الدین زنکی چندین شهروند و کودک را بین سال‌های 2012 تا 2016 ربوده است.

این گروهک تروریستی نمونه‌ای است از گروه‌های تروریستی مسلح در حلب که بیشتر آن ها با تأیید آمریکا از ترکیه کمک مالی و نظامی دریافت می‌کند و همانند داعش که اسلام از آن‌ها مبرا است، با سردادن تکبیر اقدام به کشتار جنون آمیزی می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    اینا ادم خوارن
  • ایرانی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    مرگ بر پانترکیسم وارزوهای دور دراز تاتاری وترکی ومغولی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس