کد خبر 600292
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

مهاجم تیم ملی فرانسه معتقد است با رکورد گلزنی میشل پلاتینی در بازی های یورو هنوز فاصله زیادی دارد.

 به گزارش مشرق، به نقل از آس، فرانسه دیشب (پنجشنبه) با دو گل آنتوان گریزمان، آلمان را در نیمه نهایی یورو 2016 شکست داد و به فینال رسید. گریزمان با دو گلی که به ثمر رساند، برترین گلزن این رقابت ها شد.

مهاجم اتلتیکو به احتمال فراوان با 6 گل زده کفش طلا یورو را خواهد برد. هم تیمی‌هایش یعنی دیمیتری پایت و اولیویه ژیرو و همچنین کریستیانو رونالدو و نانی، با سه گل بازیکنانی هستند که می توانند این رکورد را بشکنند.

گریزمان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فرانسه است و نخستین گلش را در این بازی ها در دومین دیدار مرحله گروهی برابر آلبانی در دقیقه 89 به ثمر رساند. سپس برابر ایرلند در مرحله یک هشتم در دقایق 57 و 60 گلزنی کرد. مهاجم فرانسوی در حالی این دو گل را به ثمر رساند که تیمش یک بر صفر عقب بود. چهارمین گل گریزمان نیز چهارمین گل فرانسه برابر ایسلند بود. ستاره اتلتیکو در دیدار دیشب دو گل زد تا تیمش به دیدار نهایی صعود کند و برابر پرتغال قرار بگیرد.

گریزمان بهترین بازیکن زمین پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالیم. منتظر فینال یکشنبه هستیم. هنوز یک بازی برای قهرمانی باقی مانده است. از این شب لذت خواهیم برد اما از روز بعد، خود را برای فینال آماده خواهیم کرد. با حمایت تماشاگرانمان همچون دیدارهای گذشته، خوب بازی کردیم. امیدوار بودیم در فینال حضور داشته باشیم. رکورد پلاتینی؟ هنوز فاصله زیادی با آن دارم.

گریزمان نخستین گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در این باره اظهار کرد: مشتاق پنالتی زدن در یک بازی مهم دیگر بودم. خوشحالم که این تصمیم را گرفتم و ضربه را زدم. در دومین گل تنها منتظر اشتباه دروازه‌بان بودم. توپ به پاهای من رسید و با باز شدن دروازه حریف، خوشحال شدم. این پیروزی به قدرت تیم ما برمی‌گردد.

مهاجم اتلتیکو در پایان اظهار کرد: هنوز یک بازی برای کسب عنوان قهرمانی باقی مانده است. دیدار سختی خواهد بود اما امیدوارم فاتح این جام شویم. وظیفه ما است که به خاطر مردم فرانسه، بازی ها را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. امیدواریم در بالاترین جایگاه قرار بگیریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس