دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: اگر دولت قدم‌های جدی برندارد در انتخابات دچار مشکل می‌شود.

باهنر: حقوق‌های نجومی 3 مدیرعامل بانک را زیر گرفت
به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه مهندسین در ضیافت افطار این تشکل که عصر امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: پس از انتخابات مجلس تحلیل برخی افراد شکست اصولگرایان بود در حالی که از نظر ما اینطور نبود؛ آقای عارف در مجلس تمام تلاش خود را کرد و 103 رای آورد که این تعداد اقلیت قدرتمندی است که اگر به صورت درست از لابی و مذاکرات استفاده کند می‌تواند موثر واقع شود.

باهنر با بیان اینکه من معتقدم اقلیت مجلس هم باید به اندازه کرسی‌های خود به مردم خدمت کند افزود: گرچه برخی دوست دارند که ساز ناکوک، کوک کنند اما مجلس دهم یک مجلس فرهیخته و معتبری است که خیلی از مشکلات را می‌تواند حل کند.

نائب رئیس سابق مجلس با اشاره به تکمیل شدن کمیسیون‌ها و مشخص شدن روسای آنها خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در حال حاضر برای حرکات جدید و اقدامات موثر خیر برداشته‌اند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در برخی زمینه‌ها از جمله کنترل تورم و مذاکرات موفق عمل کرده اما در حال حاضر رکود و بیکاری بسیار نابسامان و اسفبار است و چنانچه دولت به کمک مجلس نتواند قدم‌های جدی بردارد ممکن است در انتخابات سال آینده با مشکل مواجه شود.

باهنر تاکید کرد: برخی از مسئولین دولتی می‌گویند که دولت از رکود عبور کرده است و ماهم به آنها می‌گوییم اگر چنین است دست ملت را هم بگیرد و آنها را هم عبور دهید چرا که واقعا رکود سخت، خشن و یخ‌زده است.

دبیرکل جبهه پیروان در ادامه با اشاره به دستاوردهای نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: فعالان سیاسی متوجه شده‌اند که مطالبات خود را صرفا باید از طریق صندوق رای پیگیری کنند و کسی با شلوغ کردن و به خیابان آمدن و آتش زدن به جایی نمی‌رسد. بنابراین همه اذعان دارد که مطالبات خود را در درون نظام و نه در مقابل نظام می‌ توانند پیگیری کنند.

دیبرکل جامعه مهندسین با بیان اینکه مردم در انتخابات نه به اشخاص بلکه به امضاها رای دادند گفت: اصولگرایان باید سرمایه مردمی خود را حفظ و مراقبت کنند چرا که 670 هزار رای در  تهران یک رقم بزرگ و قابل اعتنایی است که می‌توان با آن حرکت مصلحانه انجام داد.

وی با اشاره به سخنان حجاریان مبنی بر تناسبی بودن انتخابات در دنیا یادآور شد: در تهران اصولگرایان 40 درصد و اصلاح‌طلبان 60 درصد آرای مردم را کسب کردند اما چون انتخابات ما تناسبی نیست ما در تهران 30 به هیچ شدیم در حالی که در کشورهای عراق،‌ترکیه و پاکستان انتخابات تناسبی است.

باهنر با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی در بین دولتی‌ها اظهار داشت: متاسفانه در بذل و بخشش از بیت‌المال اهل بخشش هستیم و امروز هم دیدیم که حقوق‌های نجومی 3 مدیرعامل بانک را زیر گرفت.

دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به ملزومات نظام مردم‌سالاری به لزوم برخورداری از سه یا چهار حزب شناسنامه‌دار و قدرتمند اشاره کرد و گفت: اگر این امر محقق نشود ما نگران مردم سالاری دینی هستیم.

وی تجربه این دوره مجلس را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: ائتلاف اصولگرایان که متشکل از 22 نفر بود و با همت جامعه روحانیت و آیت‌ الله موحدی کرمانی تشکیل شد قدم بسیار خوبی است و نباید سرمایه شورای ائتلاف برای دوره‌های بعد از دست برود.

باهنر با اشاره به اظهارات نبوی مبنی بر ایجاد پارلمان اصولگرایی گفت: این مساله قابل بررسی است و ما می‌توانیم با ایجاد پارلمان اصولگرایان از ایجاد مشکل در انتخابات مختلف جلوگیری کنیم و همانطور که آقای حداد عادل گفت ما باید باور کنیم که به تنهایی هیچ چیز نیستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    درود بر جناب باهنر " جالب است
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    اگر این مبالغ فیشها جهت همه کارمندان دولتی استفاده شود به هر کارمند در ماه یک میلیون می رسد و برای هرکدام ۱۰ میلیون وام می رسد این یعنی فاجعه من موندم کشور چقدر درامد دارد که اینا این کارا را می کنند حقوقها از مالیاتها پرداخت می شوند و مابقعی درامدها از فروش نفت و گاز و....هاپولی میشه وای بر ملت ایران از این فتنه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس