کد خبر 588171
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

ویتالی موتکو کم‌کاری نیروهای امنیتی فرانسه را دلیل درگیری تماشاگران روسیه و انگلیس خواند.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مشرق، به نقل از ساکرنت، کمی بعد از سوت پایان بازی بین انگلیس و روسیه در یورو 2016، تماشاگران روس به سمت جایگاه تماشاگران انگلیسی هجوم بردند و شروع به پرتاب اشیایی در ورزشگاه کردند.

ویتالی موتکو که رییس اتحادیه فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل روسیه نیز هست، در صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خود اعلام کرد نیروهای امنیتی فرانسوی در ورزشگاه مارسی در کنترل هواداران ضعیف عمل کردند. او در این باره گفت: درگیری آن چنانی نبوده است. در این باره اغراق شده. همه چیز خوب است. هنگامی که بازی تمام شد مانعی بین تماشاگران دو تیم نبود. انگلیسی‌ها ناراحت بودند اما همه چیز خیلی زود حل شد. همچنین مسابقاتی باید به خوبی مدیریت  شوند. لازم است تماشاگران از هم جدا شوند.

موتکو تعهد داد تماشاگران خاطی را شناسایی و جریمه کنند. او در این باره افزود: اتفاق بد، آتش روشن کردن در بخشی از ورزشگاه بود. هیچ توری اطراف زمین وجود نداشت. باید این مسائل مورد توجه قرار گرفته شوند.

الکساندر شپریگین، رییس اتحادیه هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل روسیه نیز اعلام کرد اوضاع آن طور که در رسانه‌ها منتشر شده، بد نبوده است. او در این باره گفت: تماشاگران انگلیسی فرار کردند. نزاعی نبود و پلیس  در آنجا حضور داشت. همه چیز خوب است و پلیس کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

یکی از پایگاه‌های خبری روسیه اعلام کرده است هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران روسیه بودند که مورد حمله قرار گرفتند. در این گزارش آمده است: «250 روس توسط هزاران انگلیسی مورد حمله قرار گرفتند. آنها مجبور شدند فرار کنند. انگلیسی‌ها با حمله کردن به تماشاگران ما، نزاع را شروع کردند. روس‌ها حمله نکردند. انگلیسی‌ها به دلیل مصرف مشروبات الکلی شرایط عادی نداشتند.»

یوفا قرار است پروسه‌ای انضباطی را درباره این نزاع شروع کند و احتمالا روس‌ها بیشتر از انگلیسی‌ها جریمه یا محروم خواهند شد. انجمن فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل انگلیس نیز از هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران این تیم خواست تا رفتار بهتری داشته باشند و با روش درست، تیم خود را حمایت کنند.

سخنگوی این انجمن در این باره گفت: از اتفاقی که افتاد بسیار ناراحتیم و همچنین رفتاری را محکوم می‌کنیم. از مقامات فرانسوی می‌خواهیم افراد خاطی را شناسایی کنند و سریعا با آنها برخورد کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس