کد خبر 588687
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

درگیری هواداران آلمان و اوکراین دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش‌های منتشر شده شب گذشته (یکشنبه) در شهر لیل پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اوکراین که به برتری 2 بر صفر ژرمن‌ها انجامید، درگیری بین هواداران این دو تیم رخ داد. در این درگیری حدود 30 اوباش بطری‌های شیشه‌ای و صندلی به سمت هم پرتاب کردند و پس از آن هم در نبردهای تن به تن با مشت و لگد از هم پذیرایی کردند! مقامات فرانسوی خبر دادند که در این درگیری دو هوادار مجروح شده‌اند.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» به نقل از مقامات آلمانی گزارش داد که در حال حاضر در حدود 150 آشوبگر آلمانی در شهر لیل فرانسه هستند. یک گروه 18 نفری از آشوبگران شهر درسن آلمان هم که قصد سفر غیرمجاز به فرانسه را داشتند، روز گذشته در مرز لوکزامبورگ بازداشت شدند.

دولت فرانسه روز گذشته خطاب به هواداران آشوبگر گفت که رفتار خشونت‌آمیز و درگیری‌هایی که شما ایجاد می‌کنید، تمرکز پلیس فرانسه برای مبارزه با تروریسم را به هم می‌زند.

پیش از این درگیری‌های خشونت‌آمیز هواداران روسی و انگلیسی در شهر مارسی مسابقات یورو 2016 را به شدت تحت‌الشعاع خود قرار داده بود. پس از این اتفاقات اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به هواداران دو تیم روسیه و انگلیس هشدار داد که در صورت ادامه یافتن رفتارهای خشونت‌آمیز، تیم‌های ملی دو کشور را از مسابقات کنار خواهد گذاشت و به آنها حق حضور در ادامه مسابقات را نخواهد داد.

دولت فرانسه که عامل درگیری‌های اخیر در حاشیه مسابقات یورو 2016 را نداشتن شرایط عادی هواداران می‌داند، اعلام کرد مصرف مشروبات الکلی در اطراف ورزشگاه‌های محل برگزاری این مسابقات ممنوع کرده است.

{$sepehr_album_41327}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس