عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که احتمال تغییر در هیئت مدیره این باشگاه وجود دارد.

به گزارش مشرق، شاهرخ سبک‌دست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد خبرهای منتشر شده در دو هفته اخیر مبنی بر تغییر کادر مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت: هیئت مدیره‌ها معمولا یک سال یک بار دچار تغییراتی می‌شوند که ممکن است این تغییرات جزئی یا کلی باشند. این موضوع به سیاست‌های وزارت ورزش مربوط می‌شود و خبرهای چند روز اخیر هم به دلیل سابقه‌ای است که در سال‌های گذشته در این خصوص وجود داشته است. آقای جهانیان هم در این مورد حرف زده است و فکر می‌کنم احتمال تغییر در هیئت مدیره وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال جدایی افشارزاده از استقلال چقدر است، تاکید کرد: این موضوع به تصمیم ایشان و وزارت ورزش برمی‌گردد. آقای افشارزاده در این دو سال کارهای بنیادی انجام داد و در حال حاضر به‌عنوان مشاور وزیر هم فعالیت می‌کند. اینکه در نهایت تغییری ایجاد شود یا خیر، به تصمیم افشارزاده و وزارت ورزش مربوط خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد اینکه گفته می‌شود با سجاد شهباززاده در مورد مطالبات این بازیکن و همچنین قرارداد فصل آینده جلسه داشته است، گفت: مسائل مالی و بحث قرارداد به باشگاه مربوط می‌شود. من در باشگاه جلسه داشتم که به‌صورت اتفاقی شهباززاده را دیدم و جلسه‌ای هم با او نداشتم. ما مبالغی را به باشگاه می‌دهیم و مسئولان باشگاه باید در مورد مبلغ قراردادها یا طلب‌های گذشته با بازیکنان صحبت کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    0 0
    فقط قنبرزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس