کد خبر 587505
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

مربی تیم ملی جودو گفت: ملایی و محجوب شانس کسب مدال در المپیک را دارند و باید در کنار آماده‌سازی بدنی، بر روی مسائل روحی و روانی آنها نیز کار کرد.

به گزارش مشرق، حامد ملک‌محمدی در مورد وضعیت ملی‌پوشان المپیکی جودو اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت نفرات خوب است و با تدارک مناسبی که از سوی فدراسیون صورت گرفته، برنامه‌های آماده‌سازی نیز به خوبی پیگیری می‌شود. از مسئولان و مدیر تیم‌های ملی تشکر می‌کنم که بعد از بازگشت تیم از اردوی انتالیا شرایط را برای حضور تیم در اردوی بلاروس نیز فراهم کردند.

وی ادامه داد: به دلیل حضور در امتحانات دانشگاه نتوانستم به همراه تیم به بلاروس بروم اما تمرینات به خوبی پیش می‌رود و نفرات در این کشور به خوبی برنامه‌های آماده‌سازی را زیر نظر نصرت پیگیری می‌کنند. بعد از بازگشت تیم از این اردو در تهران تمرینات را مجددا استارت می‌زنیم و به امید خدا برنامه حضور در مجارستان و اسپانیا را نیز در دستور کار داریم.

مربی تیم ملی جودو گفت: در کنار برنامه‌های تدارکاتی باید استرس را از نفرات دور کنیم و امیدوارم تمام جامعه جودو نیز در این زمینه به ما کمک کنند. محجوب و ملایی پتانسیل کسب مدال را در المپیک ریو دارند و امیدوارم شرایط برای این کار فراهم شود. تجربه حضور در المپیک را دارم به همین دلیل بر این باورم که در زمان باقیمانده باید تمام تلاش‌مان را برای آماده‌سازی روحی نفرات نیز داشته باشیم. آنها می‌توانند تاریخ‌ساز شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس