کد خبر 580285
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

رئیس اتحادیه باشگاه کشور گفت: اگر قرار بود کی روش بازیکنان استقلال و ذوب آهن را با خود به مقدونیه نبرد ای کاش بازی یکی دو روز دیرتر برگزار می شد.

به گزارش مشرق، عزیزاله محمدی در رابطه با سقوط ملون به لیگ دسته اول و امکان بازگشت به لیگ برتر اظهار داشت: بهرحال این جزو قوانین فوتبال است که هر تیمی جزو سه تیم پایین جدول قرار بگیرد باید حداقل یکسال به دسته پایین تر برود و برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند. ملوان زحمت خودش را کشید اما جزو این سه تیم قرار گرفت. با اینکه خیلی از احالی فوتبال علاقه ای به سقوط ملوان نداشتند اما این اتفاق رخ داد.

وی افزود: ملوان تیم ریشه داری است و مردم این شهر بخشی از زندگیشان فوتبال است. امیدوارم شرایط برای بازگشت این تیم به لیگ برتر فراهم شود تا شادی به انزلی باز گردد.

رئیس اتحادیه باشگاه کشور همچنین درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به تاریخ فینال جام حذفی تصریح کرد: من مسئولیتی در سازمان لیگ ندارم اما به عنوان کسی که باید حامی باشگاه ها باشم معتقدم اگر قرار بود کی روش بازیکنان استقلال و ذوب آهن را با خود به مقدونیه نبرد ای کاش بازی یکی دو روز دیرتر برگزار می شد. این هماهنگی ها باید از چند روز قبل صورت می گرفت تا باشگاه ذوب آهن در این میان متضرر نشود. به هر حال امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی بین دو تیم در خرمشهر باشیم.

محمدی درباره حذف دو ستاره استقلال از روی لوگوی این باشگاه در سازمان لیگ گفت: دیشب که این موضوع را چک کردم دیدم لوگوی باشگاه استقلال اصلاح شده و ستاره های بالای آن هم وجود دارد. فکر نمی کنم از نظر قانونی مشکلی برای گذاشتن ستاره بالای لوگوی باشگاه وجود داشته باشد همانطور که گفتم سازمان لیگ هم اشتباه خود را تصحیح کرده است.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    ستاره های جعلی...
  • محمدرضا ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    خخ از نظر قانونی مشکلی نداره؟؟؟!!! اصلا مگه تو فوتبالی که تو مسئولشی قانونی هم تو این زمینه وجود خارجی داره که حالا از نظر قانونی مشکلی نداشته باشه؟؟!! الان هیچ قانونی در مورد ستاره زدن روی پیراهن تو فوتبال ما نیست و هر کس هر چی بخواد میتونه ستاره بزنه حتی تیم هایی که قهرمانی لیگ و حذفی ندارن هم میتونن برای قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر ستاره بزنن و هیچ مشکلی نیست چون قانونی وجود نداره .
  • عبدالرضا ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام به آقایی که نوشتید ستاره های جعلی منظورت چیه از نظر جعلی بودن یا نبودن فکر کنم شما سنت قد نمیده از قهرمانی قبل و بعد انقلاب البته منم همینطور ولی خاطر باشه که این ستاره ها تو آسیا بدست اومده نه ایران که شما با چه کارایی قهرمان شدید پس از نوشتن کلمات بی فایده و بدور از ادب در مورد تیم استقلال کبیر آسیا و بی رقیب لطفا جددا خودداری فرمایییییید
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    آقایی که گفتی ستاره ها جعلی هستند. اون ستاره ها نه فقط برای باشگاه استقلال بلکه برای فوتبال ایران افتخار حساب ميشن. افتخاری که فقط دو تیم استقلال و پاس برای ایران بدست اوردن
  • حسن ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    استقلال افتخار ایران در اسیا. تعجب میکنم از این حب وبغض
  • علی امین فر ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    جای تعجب است وقتی میگوییم سال 1990 هم پرسپولیس جام در جام اسیا شد میگویند فقط قهرمانی باشگاههای اسیا شرط است حال که میپرسیم مسابقات فعلی در قالب جدید است از قهرمانی دوره ای که با جوراب بازی میکردند دوستان یاد میکنند
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    ستاره های جعلی بابا کدوم تیم برای قهرمانی آسیا یا اروپا ستاره زده؟
  • محمد ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    اگه میشد جعلیش رو بزنی . شک ندارم پرسپولیس واسه هر گلی تو لیگ زده یه ستاره رو لوگو و پیراهنش می زد . خخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    ستاره های استقلال=خار چشم پرسپولیسی‌ها.والسلام.
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    آخه اینو نگید چی بگید؟! :)))
  • ایرانی ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    دوستان عزیز اون زمان چیزی به نام لیگ قهرمانان آسیا وجود نداشته..دور اولش سال 49 که هفت تیم بودن اونم تیمهای درجه دو و سه اسیا!!!! این دوره از مسابقات حالت تورنومنت رو داشته!! واستقلال تیمهای هامنت من لبنان، مدان اندونزی، هاپوئل اسراییل رو پشت سر گذاست تا قهرمان شد!!!!! در ضمن این مسابقات به میزبانی کامل استقلال در تهران برگزار شد!!!! بعد هم در این بازیها استقلال با دو یار کمکی از پرسپولیس و یه یار کمکی از پاس به این مسابقات اومد که با گل این بازیکن از پاس در وقت اضافه استقلال تونست در فینال ببره!!!!..خب همونطور که دیدین هیچ تیمی از عربستان کره ژاپن در این مسابقات شرکت نکرده بودن... در قهرمانی دوم استقلال بازی اول با اوریل کره شمالی بازی کرد که تیمی درجه 2 بود و تونست شکستش بده..بازی دوم بانکوک تایلند وبازی سوم با المحدان بنگلادش که یک یک مساوی کرد!! عمق فاجعه اینه که این تیم المحدان اومده تا نیمه نهایی!!! استقلال هم تو نیمه نهایی تیم پلیتیناجا اندونزی رو برده و فینالیست شده!!!!!!!!! خب همونطور که میبینید استقلال در هر دو دوره توی نیم نهایی تیمهای درجه 3 اندونزی رو شکست داده تا اومده فینال!! خیلی از تیمهای دیگه آسیا مثل الهلال السد الیعن و تیمهای شرق اسیا چندین بار قهرمان آسیا شدن ولی هیچ ستاره ای نزدن روی پیراهنشون، چون اونا عقده ستاره زدن نداشتن.. طبق قوانین فیفا هم زدن ستاره روی پیراهن استقلال اشتباه هست... نمیدونم چرا استقلالیها نمیخوان واقعیت رو قبول کنن..
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    به خود ستاره دادن کار خودشیفته هاست
  • msx ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    کاملا مشخصه فوتبال نگا نمی کنیا دوست عزیز . همین فصل الهلال و العین با ستاره رو پیراهنشون تو آسیا بازی کردن !!
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    ملون
  • اشک درار مشرق ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    مشرق لنگی!اشکال نداره جواب من رو به ایرانی نزار ولی این رو بدونی بمیرین هم زیر بار حرف امثال ایرانی نمیریم،حالا میخوای چکار کنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس