کد خبر 575841
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

معاون وزیر خارجه آمریکا از آمادگی واشنگتن برای لغو تحریمها علیه مسکو خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری تاس،‌ «دیمیتری پسکوف» معاون مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که نشست روز سه شنبه «ولادیسلاو سارکوف» معاون رئیس جمهور روسیه و «ویکتوریا نولاند» معاون وزیر خارجه آمریکا در مسکو یک جلسه کوتاه تبادل آراء پیرامون وضعیت جاری در منطقه دانباس در جنوب شرقی اوکراین بود.
معاون رئیس جمهور روسیه گفت که محور گفتگوی وی با نولاند در مسکو موضوع اوکراین،‌ وضعیت جاری در دانباس و اجرای موافقتنامه های مینسک بود.

پسکوف در ادامه اظهار داشت که معاون وزیر خارجه آمریکا لغو تحریمها علیه روسیه را مشروط به اجرای کامل توافقنامه مینسک می داند.

از سوی دیگر،‌ معاون وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که آمریکا انتخابات برگزار شده در جمهوریهای خودمختار «دونتسک» و «لوگانسک» را در صورت ضدیت با موافقتنامه های مینسک به رسمیت نخواهد شناخت.

ویکتوریا نولاند پس از دیدار و گفتگوی خود با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا نتایج این انتخابات را به رسمیت نخواهد شناخت و هر انتخاباتی که در مینسک برگزار می شود، باید مطابق با استانداردهای انتخاباتی اوکراین باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمزه ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    لطفا حتما نشر دهید : قول میدم امریکا هیچ تحریمی رو برنداره چون که روسیه از مواضع خودش عقب نشینی نمیکنه و اگر هم بکنه بدتر امریکا تحریمش میکنه و اصلا رحم نداره ، جهان دستشه و سه کشور بزدل و ترسو یعنی فرانسه المان و انگلیس از ترسش هر غلطی امضا می کنند و بدتر از اون از روسیه وحشت دارن پس مث روغن کثیف میچسبن امریکا تا ترسشون بخوابه ، امریکا ول نمیکنه و مث زالو که خون ادم میمکه این قدر به فشار و تحریم ادامه میده تا روسیه ضعیف و پژمرده بشه و بگه غلط کردم هر چی تو بخای در مورد ایران و کره شمالی همین طور ، ولی به حول قوه الهی دیر نیست که امام محبوبمان ظهور نماید و طومار سروری کثیف امریکا و هم پیمانان پستش نظیر انگلیس و فرانسه از ریشه نابود کند و همه جهان نفس راحتی از این غده کثیف سرطانی بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس