کد خبر 570273
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به 2 دلیل از بازیکنانم تشکر می‌کنم. یکی به دلیل برگرداندن بازی و دیگری هم اینکه با این همه مشکل توانستند همچون بازی با پرسپولیس برنده بازی شوند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از برد تیمش گفت: ما یک بار دیگر همدلی خود را نشان دادیم و با بازی زیبایی که انجام دادیم توانستیم پاسخ همه آن افرادی که می‌گفتند ما فقط جلوی پرسپولیس خوب بازی کردیم را بدهیم.

منصوریان در ادامه تصریح کرد: با این شرایط بازیکنان من کار بزرگی را انجام دادند و در هر بازی ما متحدتر و همدل‌تر می‌شویم و با این نتایج ما تاوان شرایط خوب چند سال اخیر نفت را هم می‌دهیم و حتی تاوان بی‌توجهی مسئولین به نفت را ما امسال پرداخت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص ماندن یا رفتنش از تیم نفت در پایان فصل خاطرنشان کرد: من با تیم نفت قرارداد بستم نه با فرد خاصی و بدون شک می‌گویم که اگر هر کدام از این 3 مشتری پروپا قرصی که خواهان خرید نفت هستند  نفت را بگیرند، شرایط دیگری رقم خواهد خورد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی در پایان افزود: با نتایجی که در هفته بیست و نهم به دست آمد فکر می‌کنم تیم پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ پانزدهم شود. چرا که فکر می‌کنم پرسپولیس وزن بیشتری برای قهرمانی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    با این حساب باید تا آخر لیگ محو میشد!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس