کد خبر 568438
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در واكنش به تجاوز و حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هشدار داد كه اجازه ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را نخواهد داد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری فرانسه، گردان های عزالدین قسام روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای تاكید كرد: دشمن صهیونیستی نباید برای حمله به غزه بهانه جویی كند و بهتر است هر چه سریعتر غزه را ترك كرده و نگرانی های خود و شهرك نشینان صهیونیست را در خارج از خط حائل حل و فصل كند.

گردان های قسام همچنین اعلام كرد: تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه كه از سه شنبه شب گذشته آغاز شده است، نقض آشكار توافق آتش بس امضا در سال 2014 و نیز تجاوزی علیه غزه به شمار می رود.

شاخه نظامی حماس خاطرنشان كرده كه یگان های مهندسی دشمن از صبح روز سه شنبه از دو محور یعنی از شرق شهر رفح در عمق 150 تا 200 متری خط حائل و دیگری از شرق شهر غزه به عمق 200 متری خط یاد شده پیشروی و بخش های زیادی از اراضی شهروندان فلسطینی را در این مناطق تخریب كرده اند.

این هشدار در حالی است كه رژیم صهونیستی روز چهارشنبه برخی مناطق غزه را به بهانه شلیك خمپاره و اصابت آن به سرزمین های اشغالی، گلوله باران كرد.

از سوی دیگر عصر چهارشنبه نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی فرودگاه بین المللی غزه و برخی مواضع نیروهای مقاومت را بمباران كردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس