«پرستاران» مجموعه سریال است که در هر قسمت یک داستان فرعی اتفاق می‌افتد. در کارهای قبلی، چنین تجربه‌ای را نداشتم و برای من تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود.

گروه فرهنگی مشرق- علیرضا افخمی که پیش از این با سریال‌هایی از جمله «تب سرد»، «5کلیومتر تا بهشت»، «او یک فرشته بود» شناخته شده بود، بعد از مدتی فاصله از تلویزیون این‌‎بار با کاری متفاوت برمی‌گردد.
به گزارش  صبا، افخمی در خصوص آخرین وضعیت تولید سریال جدیدش گفت: در حال حاضر در حال نگارش سریالی پنجاه قسمتی به نام «پرستاران» و به سفارش و مشارکت وزارت بهداشت هستم. داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است. ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد و بعد پایان می‌گیرد. داستان مجزا و اپیزودیک نیست ولی کاراکتر‌های ثابتی دارد که تا پایان همراه مخاطب هستند و قصه‌های اصلی و ثابت در ارتباط با کاراکترهای اصلی هم وجود دارد. علاوه بر این‌ها در هر قسمت یک داستان به صورت مستقل اتفاق می‌افتد و تمام می‌شود.

«پرستاران» به خدمت سازمان صدا و سیما در خواهند آمد

افخمی سبک و سیاق این کار را متفاوت از کارهای دیگر خود دانست و گفت: فرم این کار مثل کارهای قبلی‌ام نیست و فرمت این پروژه با پروژه‌های قبلی فرق دارد. «پرستاران» مجموعه سریال است که در هر قسمت یک داستان فرعی اتفاق می‌افتد. در کارهای قبلی، چنین تجربه‌ای را نداشتم و برای من تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود.

افخمی که نگارش این فیلمنامه را خود به عهده دارد، ادامه داد: بخشی از بودجه سریال را وزارت بهداشت به عهده گرفته و فیلمنامه را خودم خواهم نوشت. فعلا بخش تحقیقات به پایان رسیده و می‌خواهیم نگارش جدی را آغاز کنیم.

سریال «پرستاران» به تهیه‌کنندگی داود هاشمی بعد از ماه رمضان کلید می‌خورد و از شبکه اول سیما در فصل زمستان پخش خواهد شد. علیرضا افخمی در پایان گفت: تا حدی به انتخاب بازیگران فکر کردم ولی فعلا ترجیح می‌دهم چیزی از آن نگویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس