کد خبر 566749
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

هافبک دفاعی استقلال فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و ضمن تحمیل خود به ترکیب ثابت تیم ملی موفق شده است با ۹ گل یک آمار عالی را در لیگ پانزدهم به جای بگذارد.

به گزارش مشرق، هافبک دفاعی استقلال فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و ضمن تحمیل خود به ترکیب ثابت تیم ملی موفق شده است با 9 گل یک آمار فوق‌العاده را در لیگ پانزدهم به جای بگذارد، آماری که شاید به این زودی هیچ هافبکی نتواند آن را به جابه جا کند.

امید ابراهیمی گفت که هرگز خودش را برتر از سایر بازیکنان تیم نمی‌داند و اگر سر بازیکنان فریاد می‌زند، به خاطر فشار شدید بازی‌ها است.

تو در پیروزی استقلال برابر سایپا نقش مهمی را ایفا کردی و یکی از بهترین بازیکنان تیمت بودی. از عملکردت راضی بودی؟
به هرحال من دوست ندارم در مورد خودم صحبت کنم و فکر می‌کنم مهم پیروزی تیم بود. با این حال من خودم زیاد از خودم راضی نبودم و می‌توانستم بهتر از این کار کنم. به هرحال چمن تختی کمی بلند بود و این موضوع کار ما را برای بازی کردن سخت می‌کرد. فقط خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم چراکه من اعتقاد دارم این بازی ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد و حالا جو تیم ما کاملا عوض شده است. بازیکنان ما در این فصل خیلی زحمت کشیده‌اند و فکر می‌کنم حق‌مان است که در کورس قهرمانی باشیم. از این که تماشاگران راضی به خانه برگشتند خوشحالم و حالا اینکه من خوب بودم و یا نه چندان مهم نیست.

واقعا فکر می‌کردی که استقلال در این بازی مهم بتواند پیروز از میدان خارج شود؟
همه دیدند برخلاف پیش بینی‌ها سایپا بسیار شرافتمندانه بازی کرد. آنها در طول 90 دقیقه هم بسیار پرتلاش ظاهر شدند اما ما هم قسم شده بودیم که هرطور که هست بتوانیم نتیجه دربی را جبران کنیم. مطمئن باشید حتی اگر شکست می‌خوردیم من به بازیکنان تیممان افتخار می‌کردم چراکه در طول هفته بسیار خوب تمرین کردیم و می‌خواستیم موفق شویم. با وجود تمام کمبودهایی که داشتیم با تمام توان به زمین رفتیم و می‌خواستیم هواداران استقلال را شاد کنیم که خدا را شکر موفق شدیم.

در بازی چیزی که خیلی به چشم می‌آمد، این بود که تو مدام سر بازیکنان تیمتان فریاد می‌زدی و به نظر از عملکرد آنها حسابی ناراحت بودی. این موضوع را تایید می‌کنی؟

هرگز من در فشار بازی سعی کردم به بازیکنان انگیزه بدهم و آنها را در جریان بازی نگه دارم. به هرحال یک هافبک دفاعی وظیفه دارد با بازیکنان تیمش صحبت کند و آنها را رهبری کند. در هفته‌های پایانی فشار بازی‌ها بالا است و من هم در جریان بازی تنها وظیفه‌ای که از من خواسته شده است را انجام می‌دهم. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که به بازیکنان دستور بدهم.

ولی خیلی‌ها می گویند امید ابراهیمی مغرور است و خودش را برتر از سایر بازیکنان می‌داند. جواب شما به این شایعه‌ها چیست؟

هرگز چنین چیزی نیست. من با همه بازیکنان رفیق هستم و هیچ وقت خودم را برتر از کسی نمی‌دانم. خدا می‌داند که من در زندگی‌ام هرگز بد کسی را نخواسته‌ام و همواره تلاش کرده‌ام هر کاری از دستم برمی‌آید برای هم تیمی‌هایم انجام بدهم. شما این را هم بدانید که فشار بازی بالا است و در جریان بازی چندان نمی‌شود مهربان صحبت کرد ولی همه بازیکنان استقلال دوستان من هستند.

وقتی بعد از پیروزیی برابر سایپا به صدرجدول صعود کردید چه حسی داشتید؟

خیلی خیلی خوشحال بودیم. البته ما می‌دانستیم اگر خودمان کارمان را به خوبی انجام بدهیم نتیجه هم حاصل می‌شود و به همین دلیل هم تمام تلاش‌مان را در این راستا انجام دادیم. ما اصلا کاری به بازی‌های دیگر نداشتیم و طبیعی است که وقتی در چنین بازی پرفشاری پیروز می‌شوی حس خوبی دارد. مخصوصا اینکه ما در پایان این بازی موفق شدیم به صدرجدول صعود کنیم.

و سوال آخر. فکر می‌کنی استقلال در پایان فصل قهرمان می‌شود؟
من اعتقاد دارد این حرف‌ها استرس را در تیم ما بالا می‌برد. ما اصلا نباید به قهرمانی و اینطور مسائل فکر کنیم. باید به زمین بازی برویم و کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم، باید هرچه داریم در 2 بازی باقی مانده در زمین بگذاریم و سعی کنیم اشتباه نکنیم تا بتوانیم در پایان بازی‌های لیگ برتر بهترین رتبه را کسب کنیم. ما نمی‌خواهیم به چیزی جز 2 بازی باقی مانده فکر کنیم و مهم این است که در این 2 هفته تمرینات و تمرکزمان را بیشتر کنیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس