کد خبر 565040
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و گسترش فولاد در بحث فنی قابل احترام است.

به گزارش مشرق، قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و همین گونه نیز شد و گسترش در بحث فنی قابل احترام است.

وی با بیان اینکه سپاهان در جام باشگاهای آسیا حضور داشت، افزود: ‌این مسابقات فشار زیادی به تیم آورد با این حال تشکر می‌کنم از بازیکنان که در این شرایط جنگیدن، اما مشکل موقعیت‌سوزی را هنوز در تیم داریم و باید کمی باهوش‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سئوال چرا به مربیان اصفهانی اعتماد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این قدمتی دیرینه دارد و متأسفانه این سیاست در ادوار تاریخ اعمال شده و بهای لازم به مربیان اصفهانی داده نشده ولی این سئوال را باید از مدیران پرسید، البته نمی‌توان گفت زاغی‌نژاد برای 2 برد بهترین شده و شاید وجود برخی از حواشی این مسائل را رقم نزده، کمی خجالت‌زده هواداران هستم.

زاغی‌نژاد درباره عملکرد داور در این دیدار تصریح کرد: شعار من در داوری این است که همانطور که ما و بازیکن اشتباه می‌کنیم و داور دخالتی در این اشتباه ندارد ما نیز موظف هستیم در نظر داور دخالت نکنیم و برای تیم ما نیز از ابتدای فصل چندین مورد پنالتی گرفته نشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس