کد خبر 563008
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

سارقان امان ساكنان محله پونك در خيابان منتهي به نهج‌البلاغه را بريده‌اند.

 به گزارش مشرق، سارقان امان ساكنان محله پونك در خيابان منتهي به نهج‌البلاغه را بريده‌اند. سرقت‌‌هاي  پي در پي وسايل خودروها، ناامني را در اين محله به جايي رسانده است كه امنيت و آسايش شهروندان در معرض تهديد قرار گرفته و كسي هم پاسخگوي اين ناامني در محله نيست.
ساكنان محله پونك چند ماهي است از دست سارقان ديگر نمي‌دانند به كجا پناه ببرند.

هر روز در اين محله يك يا چند خودرو و يا منزل توسط سارقان مورد دستبرد قرار مي‌گيرد و وقتي با مأموران گشت محل كه گهگاه در محل گشت مي‌زنند، صحبت مي‌كنند، آنان اعلام مي‌كنند كه كلانتري باغ‌فيض به دليل وسعت زياد و كمبود نيرو نمي‌تواند امنيت محله‌‌ را  به طور كامل تأمين كند.

گويا سارقان هم به اين كمبودها آگاه شده‌اند كه محله را در محاصره خود قرار داده‌اند. كافي است اتومبيل جديدي در محله متوقف شود در عرض چند ساعت وسايل خودرو به سرقت مي‌رود.

در برخي از معابر منتهي به بوستان نهج‌البلاغه، روشنايي معابر كافي نيست و يا درختان جلوي روشنايي لامپ‌‌هاي  ضعيف را گرفته‌اند و فضاهاي بي‌دفاع را  به محل امني براي سارقان تبديل كرده است و سارقان از هر گوشه، محله پونك را محل جولان خود قرار داده‌اند‌ در سال‌‌هاي  گذشته نيز سارقان با شناسايي خانه‌‌هاي  اهالي هر چند وقت يك بار خانه‌اي خالي مي‌كردند و حتي يك خانه را چند بار مورد سرقت قرار دادند، با اينكه باند سارقان توسط اداره آگاهي كرج شناسايي و دستگير شدند، اما باز هم به دليل حضور مجدد سارقان، امنيت شهري شهروندان و خانواده‌‌هاي  آنان در معرض تهديد قرار گرفته است.
 
اهالي محل مانده‌اند و سرقت‌‌هاي  پي در پي و بي‌پاسخ ماندن نيازهاي آنان، گويا سارقان در شخم زدن محله پونك بدون هيچ ابايي دست به هر كاري مي‌زنند؟

يكي از اهالي محل مي‌گويد: اسفند ماه بود كه سارقان شيشه‌‌هاي  خودروي من را شكستند و لوازم داخلي آن را سرقت كردند. ماجرا را به پليس خبر دادم و با حضور مأموران در محل و تهيه گزارش طرح شكايت كردم. چند روز قبل بار ديگر خودروي من هدف سرقت قرار گرفت و دوباره وسايل داخلي آن سرقت شده است. من توان پرداخت هزينه پاركينگ را ندارم، افراد بسياري با اين مشكل مواجه هستند.

مرد ديگري كه خودروي پژوي او هدف سرقت قرار گرفته، مي‌گويد: «ساعت 6 صبح با شنيدن صداي مشكوكي خودم را به كوچه رساندم. ديدم فردي در حال باز كردن در خودروي من است. با ديدن من از محل فرار كرد. براي تعمير در تخريب شده هزينه كرده‌ام و از آن زمان مجبورم مدام براي سركشي از خودروام به كوچه بيايم. امنيت و آسايش ندارم. هر چند ماجرا را به پليس گزارش كرده‌ام، اما نمي‌دانم بايد چه كنم.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    راه حل را مردم محله هرندی با بیرون راندن اراذل و معتادان از پارک محل زندگی خود نشان دادند از این پلیس که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس