کد خبر 556356
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:از فردا قیمت مرغ با افزایش 600 تومانی در هر کیلو به مرز 6 هزار تومان خواهد رسید.

به گزارش مشرق،مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به قیمت مرغ اظهار داشت: از اوایل فروردین ماه قیمت مرغ در بازار به سبب نبود تقاضا و هزینه بالای خانوارها در اسفند ماه با کاهش شدید قیمت مواجه بوده است.

وی افزود: براساس آخرین آمار قیمت هر کیلو مرغ زنده 4 هزار و 800 تومان، توزیع مرغ درب واحد های صنفی 4 هزار و 900 تومان و فروش مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 5 هزار و 400 تومان است.

به گفته وی قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 4 هزار و 400 تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 5 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.

یوسف خانی با اشاره به پیش بینی وضعیت قیمت مرغ در روزهای آتی بیان داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته از فردا قیمت مرغ با افزایش 600 تومانی در هر کیلو به مرز 6 هزار تومان خواهد رسید.

*** قیمت ماهی کاهش یافت

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به وضعیت بازار ماهی در بازار تصریح کرد: خوشبختانه از اسفند ماه تا کنون قیمت ماهی در بازار به جز چند قلم تغییر محسوسی نداشته است.

وی در پایان بیان کرد: در واقع به سبب شرایط صید و آب و هوا تنها حلوای سیاه با کاهش 6 هزار تومانی از مرز 25 هزار تومان به 19 هزار تومان رسیده و همچنین ماهی سفید با کاهش هزار تومانی از 25 هزار تومان به 24 هزار تومان تقلیل یافته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    مرغ غلط میکندگران شود
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    دولت عامل گرانی در بازار...حالا که برای اولین بار بازار بر اساس عرضا و تقاضاست و قیمت کمی پایین اومده با بیان یک مطلب باعث گرانی میشید؟!
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    تو رو خدا این مرغها رو نخورید به بدن خود و بچه هاتون ظلم نکنید. اینها با آنتی بیوتیک در عرض سی چهل روز رشد میکنن. خدا میدونه چه عوارضی برای بدن دارن. دو سال پیش چند تا جوجه بومی خریدیم بعد شش ماه با خوراک خوب و انواع سبزی و دان وزنشون به یک کیلو هم نرسید معلوم نیست چی به اینها میدن که یهو رشد کرده و روانه بازار میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس