کد خبر 550506
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

رئیس‌‌جمهوری در پیامی ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید از وقوع انفجار تروریستی در شهر لاهور پاکستان و ابراز همدردی با قربانیان این فاجعه دردناک، به نخست وزیر و ملت بزرگ پاکستان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌‌جمهوری در پیامی ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید از وقوع انفجار تروریستی در شهر لاهور پاکستان و ابراز همدردی با قربانیان این فاجعه دردناک، به نخست وزیر و ملت بزرگ پاکستان تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای نواز شریف

نخست وزیر محترم جمهوری اسلامی پاکستان

خبر وقوع انفجار تروریستی در شهر لاهور پاکستان و کشته شدن تعدادی از برادران و خواهران پاکستانی‌امان، به ویژه کودکان، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن هرگونه اقدام تروریستی، بر این باور است که رفتارهای خشونت‌آمیز و کشتار مردم بی‌گناه از سوی کسانی سر می‌زند که حیات خود را در ایجاد ناامنی، بی‌ثباتی و گسترش نفرت توأم با افراط‌گرایی می‌بینند.

ضمن ابراز تسلیت به جنابعالی و ملت بزرگ پاکستان و همدردی با خانواده‌های قربانیان این فاجعه، از خداوند متعال، برای جان‌باختگان این فاجعه دردناک رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان شفای سریع و برای مردم دوست و برادر پاکستان سربلندی، آرامش و پیشرفت مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس