کد خبر 545929
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در جلسه خود با حضور اعضای AFC حمایت خود را از رئیس جدید فیفا اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خلال جلسه‌ای که امروز با حضور تمام اعضاء خود در کوالامپور پایتخت مالزی برگزار شد، از فیفا و جیانی اینفانتینو رئیس جدید فیفا اعلام حمایت کرد.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه‌ای را برای اینفانتینو منتشر کرد که به شرح زیر است: کمیته اجرایی AFC به خاطر موفقیت اخیرتان در انتخابات ریاست فیفا به شما تبریک می‌گوید. در شرایط کنونی بعد از پایان این انتخابات ما یک دل و یک صدا پشت شما هستیم زیرا همه ما برای پیشرفت فوتبال کار می‌کنیم.

در ادامه بیانیه کمیته اجرایی آمده است: کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعضا AFC تمام تلاش خود را می‌کنند تا فوتبال پیشرفت کند و این هدف ما فقط به منطقه آسیا محدود نیست بلکه هدف ما برای تمام جهان است. ما تاکید می‌کنیم که با تمام قدرت از اجرای اصلاحات در فیفا حمایت می‌کنیم.

این جلسات که با حضور تمام اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا و از امروز آغاز شده است تا چند روز آینده ادامه و  علی کفاشیان رئیس فدراسیون ایران به عنوان نماینده کشورمان در جلسات حضور دارد. در پایان این جلسات درباره اختلافات ایران و عربستان نیز تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس